67 527 läst · 572 svar
68k läst
572 svar
YEEEEEEESSSS!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 118 inlägg
Yeeesss! 10 år efter avslutad behandling, och inför att bli tonåring, får grabben kallelse till ett möte inför steget till 'vuxenvärlden! Svensk sjukvård ❤️
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Husägare
· Västerviks kommun
· 428 inlägg
YEEEEEEESSSS.
Kom med lite skräck till ett nytt bygge i morse med allt var det innebär.
Men, allt fungerade klockrent från första stund.
Inte ett enda papper att skriva på, allt fixas med telefonen genom att skanna QR koder, en blinkning, vi hade access och kunde börja jobba.
Lite kul att jobba i en tunnel oxå, ska bli en bit tunnelbana om några år.
Kom med lite skräck till ett nytt bygge i morse med allt var det innebär.
Men, allt fungerade klockrent från första stund.
Inte ett enda papper att skriva på, allt fixas med telefonen genom att skanna QR koder, en blinkning, vi hade access och kunde börja jobba.
Lite kul att jobba i en tunnel oxå, ska bli en bit tunnelbana om några år.
Ett till YEEEEEEESSSS på samma bygge.
Kunden hade ett föreläggande, idag 9.00 skulle det vara inspektion av nån myndighet.
Vi kom in lite sent i projektet, materialet från England fastnade som vanligt i tullen mm.
Hur som, vi körde på 14 timmar i onsdags, 14 igår och gick upp före tuppen i morse.
När vi var klara och satte oss i bilen sa klockan 9.01 !!!
Kunden hade ett föreläggande, idag 9.00 skulle det vara inspektion av nån myndighet.
Vi kom in lite sent i projektet, materialet från England fastnade som vanligt i tullen mm.
Hur som, vi körde på 14 timmar i onsdags, 14 igår och gick upp före tuppen i morse.
När vi var klara och satte oss i bilen sa klockan 9.01 !!!
YEEEEEEESSSS för att man privat har Telia så man kan kontakta omvärlden även i obygden.
Bilderna tagna på E45an 2,5 mil före Wilhelmina.
Edit: Glömde skriva att den andra är Tele 2.
Bilderna tagna på E45an 2,5 mil före Wilhelmina.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Edit: Glömde skriva att den andra är Tele 2.
Redigerat:
Yesssssss! Hittade mina favvo skyddsglasögon, Kenny Bräck edition som försvann på ena bygget för någon månad sedan.
Låg mitt på marken där jag nog gått förbi 20 gånger bara idag. Helt otroligt att jag inte trampat på dem 😀.
Låg mitt på marken där jag nog gått förbi 20 gånger bara idag. Helt otroligt att jag inte trampat på dem 😀.
Produkter som diskuteras: "skyddsglasögon"
Skyddsglasögon
Skyddsglasögon är ett oumbärligt tillbehör för att skydda dina ögon från potentiella skador orsakade av skräp, damm, kemikalier eller intensivt ljus under arbete. Vårt sortiment av skyddsglasögon erbjuder högkvalitativa produkter som
Läs mer
Man blir ju nyfiken om racinghjälmen är en del av skyddsglasögonen när det är Kenny Bräck Edition…? 😄mexitegel skrev: