Flätad korg fylld med inslagna paket, en flaska prosecco, och en svart tvål på ett bord, framför en bokhylla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Årets julkalender från snälla döttrar. Det började under Corona då jag var isolerad och har nu - tydligen - blivit en tradition 😊.

• Gilla
  • Älska
16386 och 9 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Yeeeessss
Säsongen 24/25 är igång.
[bild]
Grymt. Vi sänder live varje dag på jobbet 👍
😃

YEEEEEEEEESSSSS. EM-Final 20.00 på fredag på hattrick. Sverige-Frankrike U-21

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
YEEESSS!
Min favoritbutik vad gäller läsk hade fått hem Julmust så jag slog till på två backar.
Kanske räcker till nästa år.
Två röda backar fyllda med flaskor Julmust, en flaska ligger ovanpå med etiketten synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
galento och 7 till
  • Laddar…
Stämmer av med ett Yeeeess också.
Cykeltrainern, en Wahoo Kickr V5, har funkat helt klanderfritt 3 vintrar.
Men i år började problemen, den tappade motståndet och ibland kontakten helt med datorn. Testade allt men inget hjälpte...

Startade ett ärende hos Wahoo support och nu verkar det som dom byter ut den mot en refurbished trots att garantin har gått ut.

När dom får bekräftelse på att min är upphämtad av budfirma skickar dom den "nya" 😍

• Gilla
yonna och 6 till
  • Laddar…
Yeeeessss

🇸🇪🥇Sundling

🇸🇪🥈Hagström

🇳🇴🥉Myhre

• Gilla
Keiller och 4 till
  • Laddar…
YEEEEEEESSSS
Passar på att tvätta och torka min dunjacka nu när många stängt av värmen för elen är för dyr.
Brukar ta 5-6 timmar i tumlaren innan den är helt torr, och jag får det extra varmt o skönt inne 🙂

• Gilla
Pappa1986 och 1 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Passar på att tvätta och torka min dunjacka nu när många stängt av värmen för elen är för dyr.
Varför gör du det "när många stängt av värmen för elen är för dyr" och inte när det passar dig bäst? Jag måste helt missa poängen. 🤔😳

För att han har råd kanske?
Jag har också råd, men "någon" bilade ut tvättstugan tidigt i våras och har inte byggt färdigt ännu...

• Wow
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Varför gör du det "när många stängt av värmen för elen är för dyr" och inte när det passar dig bäst? Jag måste helt missa poängen. 🤔😳
Jag betalar den billiga elen för de som nu har dyr el nu, och tvättar min jacka när jag vill.

• Gilla
galento
  • Laddar…
Ah, du köper bara billig el? Dollarstore?
Jag köper min på Ahlsell.

• Haha
Jontha och 1 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
men "någon" bilade ut tvättstugan tidigt i våras och har inte byggt färdigt ännu...
Den där skulle man vilja få tag i... 🤬🤬🤬

• Haha
mexitegel
  • Laddar…
Får väl säga YEEEESSSSS om min tandboste, 15 år och 2 månader klämde jag ur den 🙂, dock lite sämre än den tidigare.
Men senaste veckan har full laddning inte ens räckt till 3 minuter, så nu fick den gå vidare till återvinningen.
Classe hade bra pris på en ny, spännande o se om den håller i 15 år ?? Kanske är det min sista borste ?? Vem vet...

• Wow
  • Gilla
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
Yeeeessss

🇸🇪🥇
Lagsprint

Ribom/Sundling

• Gilla
  • Älska
Pappa1986 och 4 till
  • Laddar…
Yeeeessss

🇸🇪🥉

Häggström/Anger

• Gilla
  • Älska
Pappa1986 och 2 till
  • Laddar…
🇸🇪🥇
Jonna Sundling 💪💪

• Gilla
  • Älska
Pappa1986 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.