Hornbach osv 4200 för komplett kit med uppkoppling. Har inte hittat något billigare tyvärr.

3290 utan uppkoppling på Hornbach, Elgiganten och Bauhaus

Uppkoppling vill man väl ha?

Visst, men är 910:- skillnad värt det?

Är det v2n och verisure smart lås modul man ska ha?

Rabbithole Johannes Carlsson skrev:
Kort och gott: Ja.

nino nino skrev:
Är det v2n och verisure smart lås modul man ska ha?
Jag kör med yale smart hub och det ångrar jag, gissar iallafall att verisures app är mycket bättre.

yale appen saknar stöd för fingeravtryck/ansiktsigenkänning, så man måste först slå in en kod i appen, sen dörrkoden för att öppna. den felvisar även att dörren är olåst, fast den är låst

B
Yale skulle väl komma med med stöd för Google Home, Alexa och nån mer, gissar att det kommer kräva ny modul som kanske kan vara värt att vänta på om man ska köpa nytt?

Vill man inte nå låset på distans är vanlig nyckel ett mycket bättre alternativ. Blir billigare också och man får en mera robust utprovad lösning samt jämnare och högre kvalitet.

JA! Sjukt smidigt, skulle aldrig vilja vara utan uppkoppling nu.

Mitt lås spårade ur helt idag.
Stänger jag dörren så går haken ut och man hör att den försöker låsa men den låser upp direkt igen.
Har jag dörren öppen och trycker in "piggen" åker haken ut men den går inte i lås..
Någon som har nån idé om vad som kan vara fel?
Batterier bytta..

F freddan83 skrev:
Mitt lås spårade ur helt idag.
Stänger jag dörren så går haken ut och man hör att den försöker låsa men den låser upp direkt igen.
Har jag dörren öppen och trycker in "piggen" åker haken ut men den går inte i lås..
Någon som har nån idé om vad som kan vara fel?
Batterier bytta..
Jag monterade isär allt o satte ihop det igen och nu funkar den... Ingen aning om vad som var fel, suttit två år utan problem..

Tyvärr bästa bästa alternativet men usel kvalite. Det ska inte behöva hända.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.