1 377 572 läst · 2 811 svar
1378k läst
2,8k svar
Yale doorman
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 994 inlägg
Då är det något knas inne i låset, mer erfarenhet av låset än så har jag inte. Vi hade fel på kretskortet hos ett av våra lås.
Funderar på om det är sabotageskyddet som glappar lite, får kolla lite närmare på det. Är det nån mer som har info eller tips här på forumet så tas det tacksamt emot då jag börjar få slut på håret på huvudet av sömnbristen.Johannes Carlsson skrev:
Medlem
· Stockholm
· 33 inlägg
i detta fallet så skulle jag ha ringt yale doormana gratis support.
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 994 inlägg
Hade lite bekymmer initialt men efter att dörren justerats in funkar dom felfritt. Så skönt att slippa nyckeln
Hej,
Har tre stycken av dessa lås, v2. Ett på ytterdörren ett i pardörren till tvättstugan och ett på dörren till gillestugan. Vi har problem med låset på pardörren till tvättstugan då vi får byta batterier varannan vecka. De andra två byter vi kanske 2 ggr per år. Någon som vett vad det kan bero på?
Har tre stycken av dessa lås, v2. Ett på ytterdörren ett i pardörren till tvättstugan och ett på dörren till gillestugan. Vi har problem med låset på pardörren till tvättstugan då vi får byta batterier varannan vecka. De andra två byter vi kanske 2 ggr per år. Någon som vett vad det kan bero på?
Hur är det med de fysiska avstånden och annat som påverkar radiosignaler? Har ytterdörren och gillestugedörren kortare avstånd till gateway:en jämfört med tvättstugedörren?D Diablito skrev:Hej,