2.4 GHz. Hos mig var wifimottagningen förvånansvärt bra, det är bara i något enstaka hörn den tappat uppkopplingen.
 
Tja!
Har också en WG790E.1 och skulle också gärna vilja ha den senaste 2.01 firmwaren. Nån som har lust att skicka?
 
Hej.
Gå gärna med i facebookgruppen, om du inte redan har gjort det. Där har du flera versioner av mjukvaran upplagd, och tror att det finns iallafall 1.91-2.01 i dagsläget.

Jag kör 2.01 och den är väldigt mycket stabilare än med tidigare mjukvaror.

https://www.facebook.com/groups/210034662723898/
 
  • Gilla
mattemaz
  • Laddar…
Är med i gruppen men tänkte inte på det faktiskt. Ska gå in och kika.
 
  • Gilla
plutoorjan
  • Laddar…
Hur funkar detta. När det kommer en uppdateringar är den till alla worx då? Jag uppdaterade för några dagar sedan till hypecerium 3.1 v1.98. . Nu här ovanför står det v2.01. Och jag gjorde som sagt senaste versionen för några dagar sedan.
 
V2.01 är en beta-mjukvara som tillhandahållits av den officiella verkstaden i Hässleholm.
V1.98 är fortfarande den senast gällande "officiella" version som då finns på hemsidan. 2.01 är mer eller mindre "klar", och kommer att släppas inom kort, men då troligtvis med namnet 2.05. :)
 
Och vissa kan få tag i denna? Eller till och med e släppa den här till oss?
 
jonaslatt skrev:
Och vissa kan få tag i denna? Eller till och med e släppa den här till oss?
Ja, den är tillgänglig på fler ställen, bland annat hittar du den i den här tråden i flera av inläggen.
Är du med i Facebookgruppen "Worx Landroid" finns den även upplagd där tillsammans med flera andra äldre versoiner.
 
Nu har man släppt en ny version av mjukvaran!
Finns att hämta på worx hemsida.
Den har fått versionsnummer v2.21
 
plutoorjan skrev:
Nu har man släppt en ny version av mjukvaran!
Finns att hämta på worx hemsida.
Den har fått versionsnummer v2.21
Någon som provat?
 
Vet någon om detta är precis samma som 2.01 eller något som skiljer?
 
Jeg har oppdatert til 2.21 (hadde 2.01), ser ut til å fungere greit (men det gjorde 2.01 også).
 
Jag har en slänt mellan fram och baksidan på huset där Harry krånglar, hur ska jag göra för att skapa en passage där. Hur nära ska ut och in kabeln ligga för att han ska kämpa sig förbi.
 
Fungerar zonklippning nu med den nya mjukvaran?
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Någon som vet vad det är för skillnad på WG796E och WG796E.1? Det jag vet är att .1 är årets (2016) modell samt att den är godkänd elsäkerhetsmässigt (något som tydligen var problem tidigare)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.