65 534 läst · 124 svar
66k läst
124 svar
Visa mig din verktygstavla!
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 6 395 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 6 395 inlägg
Många säljer likadana tavlor, lågprisbutilerna brukar sälja med runda hål som man bara skruvar fast hållarna i. Hållarna fungerar alltså precis lika bra på vad som helst annat som går att skruva i.L Låset skrev:
Hållarna är helt ok kvalité även om jag tycker dom flesta inte är särskilt användbara.
Ärvde ett gäng krokar till hålad masonit. De flesta med dubbla "piggar", dvs såna som inte lossnar så fort man tar ett verktyg.
Så jag slängde upp hålad masonit som målades i samma färg som mekbordet för att få ordning på de näst mest använda verktygen.
De som används mest är en hylsnyckelssats som ligger på ett hjulburet mekbord som det oftast står en motorcykel på. I framtiden åker den satsen också upp på en tavla, men då en tavla på hjul.
Alltid trott att jag ville ha en sån där cool verktygsvagn med lådor, men sen man fick upp tavlan vill man inte vara utan den. Skönt att alltid ha bra överblick var allt finns.
Så jag slängde upp hålad masonit som målades i samma färg som mekbordet för att få ordning på de näst mest använda verktygen.
De som används mest är en hylsnyckelssats som ligger på ett hjulburet mekbord som det oftast står en motorcykel på. I framtiden åker den satsen också upp på en tavla, men då en tavla på hjul.
Alltid trott att jag ville ha en sån där cool verktygsvagn med lådor, men sen man fick upp tavlan vill man inte vara utan den. Skönt att alltid ha bra överblick var allt finns.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Eftersom tråden fortfarande lever även om TS har gjort en tavla så passar jag på att visa mina tavlor också. Verktygstavlor alltså
Jag föredrar fyrkantshål, känns mer robusta. Har det även i källaren. Sedan måste man ju ha en mobil verktygslåda och en väska för elarbeten och småfix inomhus
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jag föredrar fyrkantshål, känns mer robusta. Har det även i källaren. Sedan måste man ju ha en mobil verktygslåda och en väska för elarbeten och småfix inomhus
Ser bra ut! Ölsorten alltsåsamlarpådetmesta skrev:Eftersom tråden fortfarande lever även om TS har gjort en tavla så passar jag på att visa mina tavlor också. Verktygstavlor alltså
[bild]
[bild]
[bild]
Jag hoppas att ölen som avses är de i fönstret Det andra är bara rekvisita
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 6 395 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 6 395 inlägg
Enda problemet är att dom tängerna jag faktiskt gillar springer iväg titt som tättT trojlee skrev:
Medlem
· Västerbottens län
· 17 890 inlägg
Den bilden har du lånat från någon butik som säljer verktygstavlor.
Den verktygstavlan är inte verklig, och ingenting på bänken!
Jag borde visa hur en riktig verktygsuppsättning ser ut, men kameran rymmer inte så mycket bilder/verktyg.
Protte
Den verktygstavlan är inte verklig, och ingenting på bänken!
Jag borde visa hur en riktig verktygsuppsättning ser ut, men kameran rymmer inte så mycket bilder/verktyg.
Protte