Använder du övervakningskameror idag?

• Ja, via säkerhetsbolag

• Ja, satt upp egna med månatlig prenumeration på videolagring

• Ja, egna kameror utan löpande kostnad

• Nej, jag har inga kameror i eller utanför mitt hem

Logga in och rösta för att se resultatet.
Nu när vi fått snö där jag bor ser jag att jag har besökare på tomten på både två och fyra ben. Jag är nyfiken på vem eller vilka det är.

Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Den här veckan har du chansen att vinna ett övervakningspaket från Reolink. Ett övervakningspaket som är trådlöst och inte innebär några månadsavgifter.

För att tävla gör du så här:
  1. Delta i omröstningen ovan. Svaren är anonyma.
  2. Motivera varför just du ska vinna.
Vinnaren utses fredagen den 10 januari.

[bild]

Paketet består av:
  1. En Reolink Home Hub: Hjärtat i systemet, med central lagring, larmfunktion och support för upp till 8 kameror.
  2. Två Argus E3 övervakningskameror: Trådlösa kameror med 3MP-upplösning, strålkastare för nattseende och möjlighet till batteri- eller solcellsdrift.
Mer om Reolinks övervakningskameror:
  • Ingen månadsavgift: All lagring sker lokalt, vilket sparar dig upp till 1 800 kr årligen jämfört med molntjänster samt värnar om din personliga integritet. MicroSD-kort på 128GB ingår och kan utökas upp till 2×512GB.
  • Smart teknologi: Kamerorna har funktioner som rörelsedetektering, inbyggd siren och mörkerseende i färg, vilket hjälper dig att identifiera vem eller vad som rör sig.
  • Flexibilitet: Med batteritid på 3-6 månader och möjlighet till kontinuerlig drift via solceller, är systemet perfekt för både inomhus- och utomhusövervakning.
Läs gärna mer hos återförsäljarna Webhallen.se och Komplett.se som har säkerhetskampanj på flera av Reolinks produkter med upp till 45% rabatt nu i januari.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Reolink för att de sponsrar den här tävlingen.
Villhöver…

Vore bra med bevakning till sommarstället som ligger enskilt. Vågar inte lämna några dyrbarheter där i nuläget.

M
Hade velat ge morsan ett sånt paket då hon bor ensam i ett litet hus ute i skogen och hon börjar bli till åren. Övervakning för hennes egen del då det kommer lite olika bilar vid konstiga tider på dygnet samt att vi barn kan ha lite extra koll på att allt är som det ska hos henne.

Med dessa skulle jag kunna hålla koll - från alla håll. 👀

Jag vill gärna vinna då vi bor på landet och har flera byggnader som skymmer stora delar av tomten. Infarten, vår "carport", är helt skymd t ex. Där står vår släpvagn och där är ingången till vår lada med verkstad, smedja m m. Där är tyvärr bra insyn via många fönster. Sambon arbetar och har långa dagar. Jag arbetar hemma men har svårt att röra mig och känner mig ibland lite oskyddad här, och framförallt känns det som att risken för inbrott och stöld ur verkstaden är stor. Till och från läser man om ligor som far runt och gör inbrott här i trakten. Kanske skulle kameraövervakning avskräcka lite?

Vore utmärkt komplement till de som jag har samt att Reolink med inbyggt batteri vore utmärkt så jag slipper en skarkabel på olämpligt ställe som föfrsörjer en av kamerona som jag nu har

Min fru vill gärna ha kameror för att känna sig säkrare hemma. Och så skulle man kunna ha lite koll på katterna på distans!

Har sökt efter övervakningskameror men det finns så otroligt många att välja på, om jag vann dessa slapp jag leta vidare ;)

Den här veckan har du chansen att vinna ett övervakningspaket från Reolink. Ett övervakningspaket som är trådlöst och inte innebär några månadsavgifter.

[bild]

Paketet består av:
  1. En Reolink Home Hub: Hjärtat i systemet, med central lagring, larmfunktion och support för upp till 8 kameror.
  2. Två Argus E3 övervakningskameror: Trådlösa kameror med 3MP-upplösning, strålkastare för nattseende och möjlighet till batteri- eller solcellsdrift.
  • Ingen månadsavgift: All lagring sker lokalt, vilket sparar dig upp till 1 800 kr årligen jämfört med molntjänster samt värnar om din personliga integritet. MicroSD-kort på 128GB ingår och kan utökas upp till 2×512GB.
  • Smart teknologi: Kamerorna har funktioner som rörelsedetektering, inbyggd siren och mörkerseende i färg, vilket hjälper dig att identifiera vem eller vad som rör sig.
  • Flexibilitet: Med batteritid på 3-6 månader och möjlighet till kontinuerlig drift via solceller, är systemet perfekt för både inomhus- och utomhusövervakning.
Läs gärna mer hos återförsäljarna Webhallen.se och Komplett.se som har säkerhetskampanj på flera av Reolinks produkter med upp till 45% rabatt nu i januari.

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Reolink för att de sponsrar den här tävlingen.
Bor på landet och skulle behöva kameror då jag har en stor väg i närheten, skulle kännas tryggare när man vet att det bevakas av kvalitets kameror

M
Har småbarn som påpassligt nog bestämmer sig för att bli sjuka varje gång vi vill åka ut till sommarstugan, så vore fint att kunna kolla till att allt ser bra ut och hur fin tomten är när man vilar med sjuklingarna ❤️

• Gilla
Kakelugnen566
  • Laddar…
Har länge velat ha övervakningskameror men tyckt det varit för dyrt med abonnemang.
Dessa känns ju superbra och smidigt att lagra lokalt.
Hade känts tryggt med kameror som är aktiva när vi ibland är bortresta och barnen är själva i huset.
Dels har vi då koll på när de lämnar och kommer hem samt vilka kompisar som hälsar på.
Nattetid vill jag alltid har koll så ingen smyger på uppfarten och letar cyklar eller annat att lägga beslag på.
Trist att kameror behövs men man vill ju känna trygghet i sitt hem :)

Har Arlo kameror med dyra abonnemang, som dessutom börjar sjunga på sista versen.
Vore trevligt med något nyare, bättre och billigare...

Speciellt eftersom jag bor "på landet", 300 meter från närmaste granne och reser mycket i tjänsten.

/Mikael S

[bild]

Paketet består av:

Ett övervakningspaket från Reolink är som att ha en trogen vakt dygnet runt, oavsett var du är! Med kristallklar video och smarta rörelselarm kan jag hålla koll på mitt fritidshus och få notiser direkt om något händer. Perfekt för att slappna av på distans och veta att sjöutsikten och huset är i trygga händer!

En övervakningskamera vore perfekt för att hålla koll på objudna gäster som förstör och skitar ner i trädgården. Vet att hjorten är inblandad men vill gärna se hur ofta älgen tittar in och toppar fruktträden.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.