882 358 läst · 3 246 svar
882k läst
3,2k svar
Villa Ramnemark, projektet som bara växer.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Ska planera in en norgekryssnig ja..
..även om maken röstar för mer exotiska ställen hehe..
Kanske får bli bägge!
Men om 2 år fyller jag jämt, har 10-årig bröllopsdag och vi firar 10 år i skåne.. allt samma år - så där ska det minsann hända nått
..även om maken röstar för mer exotiska ställen hehe..
Kanske får bli bägge!
Men om 2 år fyller jag jämt, har 10-årig bröllopsdag och vi firar 10 år i skåne.. allt samma år - så där ska det minsann hända nått
Hurtigrutten?Snigla skrev:
Det går kryssningar i Medelhavet med den båten vi ska åka med emellanåt. Då blir det inte så dyr flygresa .
Harmony of the Seas är sjösatt nu så vi ska åka med världens näst största fartyg, det var störst när vi bokade
Nä jag vill gärna åka med samma bolag vi åkte sist (de ni ska åka med tror jag bestämt..). Vi åkte ju deras "nordeuropa-kryssning".. sthlm, helsingfors, riga, st petersburg, gdansk, visby Men minsta skeppet i skaran.. och en sak kan jag säga om det.. litet?? no way.. snacka om att det kändes större än alla finlandsfärjorna man mötte hehe..
"Norska fjordar från Köpenhamn" kan du ju kika på i katalogen.. liknande hurtigrutten fast annat bolag antar jag. Iaf så har RC en som går till norska sidan och sen en cruise till polcirkeln.. den är jag extremt sugen på
Sen har de ju några som går i medelhavet också.. (som maken är mer sugen på..) typ spanien/italien
Finns mycket man vill..
Trodde det inte själv men efter kryssningen så insåg jag att det är den perfekta semestern.. allt annat blev ointressant hehe.. (alla har vi olika kriterier på semester..).. tror inte ni kommer varken gå hungriga (medelmänniskan går upp ** kg på deras resa haha) eller vara missnöjda..
Om jag får önska nått till min nästa resa.. så är det överkomlig wifi.. det var djävulskt dyrt.. vi använde det INTE.. mycket billigare att uppdatera sig i varje land man var i (jag som bara kollade mejl och uppdatera fb)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
"Norska fjordar från Köpenhamn" kan du ju kika på i katalogen.. liknande hurtigrutten fast annat bolag antar jag. Iaf så har RC en som går till norska sidan och sen en cruise till polcirkeln.. den är jag extremt sugen på
Sen har de ju några som går i medelhavet också.. (som maken är mer sugen på..) typ spanien/italien
Finns mycket man vill..
Trodde det inte själv men efter kryssningen så insåg jag att det är den perfekta semestern.. allt annat blev ointressant hehe.. (alla har vi olika kriterier på semester..).. tror inte ni kommer varken gå hungriga (medelmänniskan går upp ** kg på deras resa haha) eller vara missnöjda..
Om jag får önska nått till min nästa resa.. så är det överkomlig wifi.. det var djävulskt dyrt.. vi använde det INTE.. mycket billigare att uppdatera sig i varje land man var i (jag som bara kollade mejl och uppdatera fb)
Redigerat:
Ja den är sjukt stor. 360m lång, 60m bred och 70m hög .
Runt 9500kr/person gick kryssningen på, med balkong mot havet. All mat ingår men inte drickan. Ska boka till dryckespaket men har inte kollat vad det kostar än
Runt 9500kr/person gick kryssningen på, med balkong mot havet. All mat ingår men inte drickan. Ska boka till dryckespaket men har inte kollat vad det kostar än
Just rc har bjudit på dryckespaketet ett bra tag nu, de har kanske haft lite lågsäsong?! (de har en del kampanjer nu med, 40 % på nått i Karibien..och 50 på vissa rutter ifrån Köpenhamn , kan iof ha ändrats..går snabbt ibland..)