882 350 läst · 3 246 svar
882k läst
3,2k svar
Villa Ramnemark, projektet som bara växer.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Ingen större skillnad mot igår, men nu är det flytspacklat lite jämnare och väggen är spacklad i badrummet.
Jag tänkte först ta någon planka att jämna ut flytspacklet med men ingen av dem var raka.
Tillsist tog jag mitt 160cm vattenpass och plastade in det i gladpack, riktigt bra lösning
Jag tänkte först ta någon planka att jämna ut flytspacklet med men ingen av dem var raka.
Tillsist tog jag mitt 160cm vattenpass och plastade in det i gladpack, riktigt bra lösning
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Jag pratade med Kiilto och de sa att jag skulle prima golvet 3 ggr så kunde jag vänta med att lägga klinkern tills dörren är bytt.
Så idag har jag primat golvet i hallen 3 ggr, slipat och spacklat i badrummet och limmat fast tröskeln i rätt nivå.
Lite småfix imorgon sen är det klart för mattläggaren
Så idag har jag primat golvet i hallen 3 ggr, slipat och spacklat i badrummet och limmat fast tröskeln i rätt nivå.
Lite småfix imorgon sen är det klart för mattläggaren
Redigerat:
Idag har det slipats och spacklats i badrummet.
Vi har även täkt golvet inför hantverkarna imorgon.
Till sist primade vi golvet. Det måste vara det tråkigaste man kan göra (med pensel).
Men nu är det klart för gubbarna och fram emot nästa helg har vi matta på väggar och golv och kanske lite inredning på plats
Vi har även täkt golvet inför hantverkarna imorgon.
Till sist primade vi golvet. Det måste vara det tråkigaste man kan göra (med pensel).
Men nu är det klart för gubbarna och fram emot nästa helg har vi matta på väggar och golv och kanske lite inredning på plats
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Renoverare
· Stockholm
· 18 376 inlägg
jag har den blåa tejpen, suttit länge på några ställen och varit lätt att ta bort