Status
Inte öppen för fler kommentarer.
EvaMLin
Ramnemark Ramnemark skrev:
För att ni tjatar då ;)

(JA Snabbe du hade gärna fått lämna fast pris på de två timmarna :crysmile:)

[bild] [bild] [bild] [bild]

Så där, ja! (y):giggle:

Med städningen tog det runt 4 timmar att riva, och sen ska det sågas till salningar och foder. Laga lite runt det listerna inte täcker. Det hamnar nog på runt 10-15 timmar totalt. Ungefär vad jag trodde det skulle ta.
You owe me! :crysmile::cool::lying:
Du har för höga krav ;)

• Haha
PellePeps
  • Laddar…
AXS
Säkert 100000:- mer när du säljer, bra timpeng.

Blev mycket bättre!

• Gilla
  • Haha
NoiseMaker och 1 till
  • Laddar…
Håller med, det blir till det bättre (y) men vänta inte för länge med att sälja, det är väl snart "inne" med såna portaler igen :rofl:

• Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
Med städningen tog det runt 4 timmar att riva, och sen ska det sågas till salningar och foder. Laga lite runt det listerna inte täcker. Det hamnar nog på runt 10-15 timmar totalt. Ungefär vad jag trodde det skulle ta.
You owe me! :crysmile::cool::lying:
Bara för att det tar 10-15 timmar för dig betyder det inte att @JA"Snabbe" skulle vara så slö! ;)

• Gilla
  • Haha
AXS och 1 till
  • Laddar…
PellePeps PellePeps skrev:
Bara för att det tar 10-15 timmar för dig betyder det inte att @JA"Snabbe" skulle vara så slö! ;)
Affisch med texten "lite snett är ju också rakt" på turkos bakgrund inramad i vitt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Svart katt liggandes på matta med en vattenpass på huvudet.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Pappa1986 och 7 till
  • Laddar…
AXS
Då ska vi bara få dig att skaffa elbil så är vi helt klara med övertalningen. ;)

AXS AXS skrev:
Då ska vi bara få dig att skaffa elbil så är vi helt klara med övertalningen. ;)
När priset sjunker och distansen ökar är inget omöjligt. Men vi har dyr el så det finns faktiskt ingen fördel alls för oss. Både min bror och mina föräldrar har Tesla Model S så det är inte helt främmande :crysmile:

• Gilla
  • Älska
Leafy och 1 till
  • Laddar…
Har beställt grejerna till tv-möbeln. Tyvärr har Ikea leveransproblem så 60x80 luckorna går inte att beställa just nu. Får hoppas de kommer snart, men kunde dröja ända till v. 26

Digital skiss av en tv-möbel design med blå luckor, väntar på 60x80 luckor på grund av leveransproblem.
Skapa konto
Digital rendering av en mörkblå tv-möbel med saknade luckor mot en ljus bakgrund.
Skapa konto

Har även börjat slipa trappan

En trätrappa som just har slipats och är redo för vidare renovering, synlig byggplast i bakgrunden.
Skapa konto
Trappa i hemmiljö under renovering med trästeg och svarvade räcken, väggar delvis spacklade.
Skapa konto

Har även bredspacklat i källaren men det är inte värt att fota :crysmile:

Redigerat:
  • Gilla
Snigla och 3 till
  • Laddar…
Vad slipar du trappan med? Jag skulle behöva göra samma procedur här hemma men drar mig lite för det..

En excenterslip(?) har Bosch grön och för hörnen en slipmus. Har faktiskt en lackfräs men slipen klarar det snabbt :).
Det som kommer ta tid är spaljén som inte går att lossa vilket blir hundra olika vinklar att slipa i :sweat:

• Gilla
alxjek och 1 till
  • Laddar…
Åsa Lund
Jisses vad gul lacken hunnit bli!

Ska du täckmåla spaljén? I så fall kan du hoppa över slipning av den och grundmåla med en häftgrund istället.

• Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
P peroande skrev:
Ska du täckmåla spaljén? I så fall kan du hoppa över slipning av den och grundmåla med en häftgrund istället.
Kanske är något jag ska titta på. Ett jävla jobb att slipa. Allt ska bli vitt (y)

Testar mysfaktorn lite ;)
Före:
Renoveringsarbete i rum med halvfärdig gipsskivvägg och synliga takbjälkar, byggmaterial på golvet.
Skapa konto

Efter:
Renoveringsprojektet visar en ommålad mörk vägg framför en träbalkongräcke inomhus med byggmaterial.
Skapa konto

Tyckte dammsugaren sög lite dåligt :thinking:

Hand håller upp en dammsugarpåse täckt med tjockt lager av damm och smuts, vilket visar dålig sugförmåga.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Mikael.S och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.