395 015 läst · 1 319 svar
395k läst
1,3k svar
Villa Ramnemark 2.0, Nytt hus och nya projekt
Har du den själv?Sthlm1891 skrev:
Litar inte på dem för fem öre längre .. köpte ”lillasyster” i samma märke (SXVC25PTDE) för några år sedan och det var ett av de sämsta köp jag någonsin gjort.. den suger fasiken inte upp nått! Min vanliga hushållsdammsugare fungerar bättre (lillasyster är lite vekare).. anv den att dammsuga toalett och tvättstuga - men sopar eg hellre med kvast
Har en annan grovis och den sköter sig trots sina år, men ville slippa flytta omkring den hela tiden (två snickarutrymmen där den oxå agerar sugauppspånhjälp vid vissa maskiner där spånsugen inte är, loge, tvättstuga uteplats) så när det var rea på jula köpte vi en till.. (tjusig, fin, ok munstycken.. lätt o montera osv - men sög )
Så jag säger bara en sak, prova den noga innan.. en grovdammsugare ska klara lite löv o grus!
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 211 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 211 inlägg
Det beror på vilket humör säljaren är på. Vår förra grossist var bättre och väldigt fördelaktigt att köpa hos. Men det är den eviga diskussionen om förmån eller inte. Köper jag bara några småsaker så är ofta Elbutik.se lika billiga eller billigare. När jag ska köpa allt till renoveringen så ska jag be om en offert från alla våra grossister och från Elbutik
Idag har jag tvättat resten av muren. Alla grannarna sa ”Den blir som ny”. Det vet jag kanske inte, men den blev finare än vad den var
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jag har fått en gammal handdukstork av en kund som renoverade badrummet. Inte så vacker, men fungerar och blir bra tills vi renoverar badrummet om 3-4 år