149 753 läst · 3 063 svar
150k läst
3,1k svar
Vilken elbil skall man satsa på 2025?
Allvetare
· Östergötland
· 4 297 inlägg
Allvetare
· Östergötland
· 4 297 inlägg
Allvetare
· Östergötland
· 4 297 inlägg
Allvetare
· Östergötland
· 4 297 inlägg
Allvetare
· Östergötland
· 4 297 inlägg
Allvetare
· Östergötland
· 4 297 inlägg
Allvetare
· Östergötland
· 4 297 inlägg
Jag tror faktiskt att du bara hittar på allt eftersom du skriver.Kentvirulent skrev:Nej kör mest runt Sthlm. Vet inte ens om det finns en enda snabbladdare innanför tullarna. På mackarna är det väldigt ofta kö (ofta taxibilar) men också väldigt ofta trasiga laddare.
Har landställe i Norrtälje. Fram tills i somras fanns det EN 50 kwh laddare i hela staden. Nu finns ett par snabbladdare på Max. Men när 80k Stockholmare ska in i stan och handla så kan du ju föreställa dig hur ofta de är lediga.
Närmsta andra laddare ligger typ 7 mil bort.
Iom att många har ställen på bilfria öar och parkerar på ängar/skogar etc där någon bonde har gjort en parkeringsplats så kan du tänka dig trycket
Finns många snabbladdare inom tullarna och det finns i alla fall 8 bara vid Max i Norrtälje utöver de 15-20 som finns på andra ställen i Norrtälje. Åker man dessutom från/till Stockholm finns hur många snabbladdare som helst att välja på lite närmare Stockholm.
Vad vinner du på att hitta på i inlägg efter inlägg?
/Krille
Klimatkopplingen har inte jag gjort. Det är först när andra skribenter börjar prata om klimatet och rädda barnen som jag spyr i munnen. Ingen som bryr sig det minsta om klimatet har en egen bil.S Styrman_jansson skrev:
Det är lika patetiskt som att jag flyger jorden runt i ett privatjet men vägrar köpa vatten på flaska ”för barnens skull”
Det är först på sistone det dykt upp en del snabbladdare i innerstan. De få jag varit på har alltid haft kö.K Krille4 skrev:Jag tror faktiskt att du bara hittar på allt eftersom du skriver.
Finns många snabbladdare inom tullarna och det finns i alla fall 8 bara vid Max i Norrtälje utöver de 15-20 som finns på andra ställen i Norrtälje. Åker man dessutom från/till Stockholm finns hur många snabbladdare som helst att välja på lite närmare Stockholm.
Vad vinner du på att hitta på i inlägg efter inlägg?
/Krille
Även i Norrtälje blev flera klara i somras. Någon mer har öppnat ser jag nu. Innan denna sommar var det katastrof