Ni ser ut att ha alla möjligheter i världen till att verkligen få den drömstuga ni eftersträvar :)

Är egentligen bara tre saker jag undrar/ har lite tankar kring.

Hur kommer det sig att ni har två dörrar in i garaget? Finns det en tanke att dela av sen för att ha ett separat förråd?

Sen själva planlösningen på storstugan, hade det inte varit bättre att byta plats på lilla rummet och badet? Tänker att dels så kan man tvätta sent utan att det stör, sen så blir det ju även mindre rördragning av vatten och avlopp då kök och bad ligger närmre varandra.

Och till sist, fönstret i lilla sovrummet för mig ger nästan en källarkänsla då man knappt kommer kunna se ut genom det? Samma gäller väl egentligen stora sovrummet med, jag hade i alla fall velat kunna se utsikten från sängen varje dag jag vaknat :)

Mvh Jimmy

Redigerat:
Hur sjuttsingen redigerar man ett inlägg? försöker kolla de kort som inte funkar, av någon anledning, men hittar ingen redigeraknapp.

Du har bara en viss tid på dig innan inlägget låses, så ser du ingen redigeraknapp så har det gått för lång tid. Ibland blir det knas med bilderna om man laddar upp för många samtidigt, inte säkert att det var därför denna gången.

Tack för tipsen Jimmy.
Angående garaget så finns en förklaring till varför det är två dörrar i texten ;) Och det är som du också skriver för att garaget kommer att delas av med en innervägg. Vi var först inne på att ha en dörr i innerväggen men kände sedan att vi vill kunna gå in i förrådet utan att behöva gå genom garaget. Sedan känns det som att risken ökar för att få in "garagelukt" i förrådet om man har dörr inne.

Angående fönster så ska vi ha ett möte med byggaren om fönsterstorlekar och fönsterplaceringar till veckan. Köksfönstret är även det alldeles för högt upp på ritningen. Vi har två förslag med fönsterplaceringar och kommer att gå igenom dessa med byggaren.

Troligen så är det det som är felet för jag laddade upp alla bilder samtidigt och vissa syns ju och vissa inte. Synd att man inte kan redigera sina inlägg, vill ju att bilderna ska synas.:banghead:

ltmrt skrev:
Synd att man inte kan redigera sina inlägg, vill ju att bilderna ska synas.:banghead:
Jo, men det är ju för att det hade blivit väldigt konstiga trådar om man kunde gå in och ändra sina inlägg i efterhand. Helt plötsligt svarar någon på en fråga som inte längre finns. :)
Be en moderator om hjälp, anmäl ditt eget inlägg och förklara vad du vill ha hjälp med. Eller prova att ladda upp dem igen, inte så många på en gång dock.

Härligt med fler Pitebor här! O snacka om fint läge på stugan där på renön.

Vilka är det som tillverkar stugan du sa att det var en lokal aktör

• Gilla
ltmrt
  • Laddar…
Håller med, härligt med fler pitebo här! :)

• Gilla
ltmrt
  • Laddar…
Har kontaktat administratören för att få hjälp med bilderna. Lite svårt då dom syns på min dator. Men supertack för infon.

Det är Söderbergs Bygg

I väntan på att jag får hjälp med de bilder som tydligen inte syns så fortsätter jag och hoppas på bättre lycka med de nya inläggen.
Då det gamla avloppssystemet både är för gammalt och för litet så passar vi på att göra nytt. Nu ska ni se att det kommer kommunalt nästa år;)

IMG_1099.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Idag så har dom grävt ner slamavskiljaren och fyllt den med vatten.

IMG_1109.JPG
Skapa konto

Här har dom börjat förbereda för den kommande markbädden

IMG_1107.JPG
Skapa konto

Dom har jobbat på bra idag, nu börjar allting ligga på samma nivå

IMG_1113.JPG
Skapa konto

och här ser man vilken stor skillnad det blir mot tidigare. Stugan kommer ungefär på samma nivå som tidigare men då stod den på plintar nu blir det platta.

Redigerat:
Sådär, nu ska alla bilder fungera.

• Gilla
ltmrt
  • Laddar…
Dalbotös skrev:
anmäl ditt eget inlägg och förklara vad du vill ha hjälp med.
Är det så man ska göra? Jag har själv ett inlägg med trasiga bilder, men vågade inte anmäla det eftersom det står att det endast är för spam och andra otrevligheter...

• Gilla
ltmrt
  • Laddar…
Ser mycket trevligt ut måste jag säga!

• Gilla
ltmrt
  • Laddar…
Tackar. Kanske inte så kul med en massa bilder med bara markarbeten men det kan ju vara svårt att fixa det senare ;) så vi får lov att börja där.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.