38 212 läst · 128 svar
38k läst
128 svar
Vi bygger vår drömstuga!
Va grymt liknande badrum vi gjort, byggde mitt hus i slutet av förra året och planerade typ allt själv. Kul och se nån som tänkt lika är mycket nöjd med att ha kombinerad tvättstuga med badrum.
//Markus
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
//Markus
Vi har bra smak . Angående kombinerat badrum och tvättstuga så är vi också väldigt nöjda. Vi hade inget direkt alternativ då det inte finns plats för separat inne i huset. Maken pratade om att sätta den ute i garage/ förråd men då hotade jag med att han skulle få sköta ALL tvätt och då gav han omedelbart med sig av någon anledning.
ltmrt skrev:Vi har bra smak ��. Angående kombinerat badrum och tvättstuga så är vi också väldigt nöjda. Vi hade inget direkt alternativ då det inte finns plats för separat inne i huset. Maken pratade om att sätta den ute i garage/ förråd men då hotade jag med att han skulle få sköta ALL tvätt och då gav han omedelbart med sig av någon anledning.
Vi gjorde det för att spara ner på kvm då vi har 120m2. Di har väntat med att bygga det andra badrummet som är masterbathroom dvs. i vårat sovrum. Röret under kommer från vattenlåset där torktummlare, tvättmaskin och hon är anslutna. Den slutar precis innan golvbrunnen. Detta funkar mycket bra då det aldrig rinner vatten brevid och grått försvinner mer..
Jättefint, lite för vitt kanske men det är ju en smaksak. Gillar rymden och tvättmaskinens placering!
Liknande trådar
-
Vindskivor bygger för lite på ena sidan nocken.
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Hur bygger jag min vägghängda toalett?
Badrum -
Hur bygger jag in en garderob med snedtak bak?
Byggmaterial & Byggteknik -
Hur platsbygger jag en garderob på betongplatta?
Byggmaterial & Byggteknik -
Bygger våran drömstuga
Fritidshus