Va grymt liknande badrum vi gjort, byggde mitt hus i slutet av förra året och planerade typ allt själv. Kul och se nån som tänkt lika :) är mycket nöjd med att ha kombinerad tvättstuga med badrum.

Modernt badrum med kombinerad tvättstuga, inkluderar toalett, tvättmaskin, torktumlare och handfat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Modern kombinerad tvättstuga och badrum med vita kakelväggar och turkosblå duschvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Modernt badrum med inbyggda hyllor, växter i fönster och en svart handdukstork.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ett modernt badrum kombinerat med tvättstuga, vita kakelväggar, och gröna badrumsmattor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ett modernt kombinerat badrum och tvättstuga med vita kakelväggar och svarta skåp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Modernt badrum med vit inredning, kombinerad tvättstuga, duschhörna med turkosa kakel och synlig röd tegelvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


//Markus
 
  • Gilla
Vissii och 2 till
  • Laddar…
Avloppsröret under tvättbänken. Det där är väl inte rätt ?
 
RoBo skrev:
Avloppsröret under tvättbänken. Det där är väl inte rätt ?
Ser ut som om röret går ner i en golvbrunn.
 
SSSS skrev:
Ser ut som om röret går ner i en golvbrunn.
Såg inte det. Då är det ju helt ok. Hade då varit snyggare med vita rör men det är ju min åsikt.
 
Vi har bra smak ��. Angående kombinerat badrum och tvättstuga så är vi också väldigt nöjda. Vi hade inget direkt alternativ då det inte finns plats för separat inne i huset. Maken pratade om att sätta den ute i garage/ förråd men då hotade jag med att han skulle få sköta ALL tvätt och då gav han omedelbart med sig av någon anledning.
 
ltmrt skrev:
Vi har bra smak ��. Angående kombinerat badrum och tvättstuga så är vi också väldigt nöjda. Vi hade inget direkt alternativ då det inte finns plats för separat inne i huset. Maken pratade om att sätta den ute i garage/ förråd men då hotade jag med att han skulle få sköta ALL tvätt och då gav han omedelbart med sig av någon anledning.

Vi gjorde det för att spara ner på kvm då vi har 120m2. Di har väntat med att bygga det andra badrummet som är masterbathroom dvs. i vårat sovrum. Röret under kommer från vattenlåset där torktummlare, tvättmaskin och hon är anslutna. Den slutar precis innan golvbrunnen. Detta funkar mycket bra då det aldrig rinner vatten brevid :) och grått försvinner mer..
 
jättefint bygge, hoppas ni trivs bra och kan njuta av de ni åstadkommit under mååånga lyckliga år (y)
 
  • Gilla
ltmrt
  • Laddar…
Jättefint, lite för vitt kanske men det är ju en smaksak. Gillar rymden och tvättmaskinens placering!
 
  • Gilla
ltmrt
  • Laddar…
L Lutte skrev:
Härligt med fler Pitebor här! O snacka om fint läge på stugan där på renön.

Vilka är det som tillverkar stugan du sa att det var en lokal aktör
Oj,oj,oj vet inte om jag svarade på detta, såg det av en slump nu. Söderbergs Bygg satte upp stugan men det är inte dom som ritat den.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.