J JohanLun skrev:
Det kan ju vara klokt att skaffa ett bank-id ändå, mycket idag kräver det.
Jag har pratat med Länsförsäkringar om detta någon gång å vad jag kommer ihåg så kunde jag inte skaffa ett sådant .
 
A AndersS skrev:
Har du ingen ingen e-legitimation t.ex. Mobilt BankID?
Använder du Internetbank?
Nej jag använder inget sådan , jag betalar inte mina räkningar själv . Jag sökte hjälp hos kommunen med detta för många år sedan .
 
  • Gilla
sysmali
  • Laddar…
Lofis Lofis skrev:
🤣 Precis samma läge . Jag har två ggr pratat med den nya markägaren om vägen å frågat honom hur vi kan komma överens , Men båda gångerna har han sagt att han har "folk" till detta å att vi går ta det efter semestern . Han vill med andra ord inte diskutera saken . Jag har haft tunnorna uppe vid vägen ett par år men nu behöver han använda den marken åxå självklart , men där finns en liiten plätt precis på sydöstra hörnet som jag nämnde till kommungubben å bad honom att fråga markägaren om jag mögligen kunde anordna för tunnorna där , men svaret han fick var nej .
Jag tror mig ha hittat din fastighet på karta och det ser ut som att man kan komma ut på större vägar på bägge hållen på din grusväg. Stämmer det?
För i så fall borde sopbilen kunna köra in från ena hållet och ut åt andra, utan att behöva vända. Förutsatt att vägen är i ok skick i båda riktningar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.