Dowser4711 Dowser4711 skrev:
Oj! Han har en egen flashback-tråd. :D
Jag letade efter den men hittade den inte.
Har du en länk?
 
O Odur skrev:
[länk]
Det är ju inte hans tråd. Det är en tråd som handlar om honom och den har jag läst.

Din länk med härskarteknik är bara larvig, om du inte förstår frågan är det ditt problem.
 
K
Dowser4711 Dowser4711 skrev:
Oj! Han har en egen flashback-tråd. :D
Som är 13 år gammal……….
 
K kniv skrev:
Som är 13 år gammal……….
Still going strong baserat på vad som visats tidigare i denna tråd. :D
 
  • Haha
Dilato
  • Laddar…
G gaidin skrev:
Det är ju inte hans tråd. Det är en tråd som handlar om honom och den har jag läst.
Ehh. så "Har en egen flashback-tråd" menar du ska avse något annat än en tråd som behandlar en viss namngiven person?
Tror du är rätt ensam om den tolkningen.
G gaidin skrev:
Din länk med härskarteknik är bara larvig, om du inte förstår frågan är det ditt problem.
Jag förstod uppenbarligen inte heller din fråga.
Kan du beskriva den tydligare?
 
  • Gilla
Festlund och 6 till
  • Laddar…
J Josth skrev:
Här ett fall om ett Attefallshus som hamnade 34 cm fel inne på den egna tomten och måste rivas eller flyttas enligt stadsbyggnadsnämnden. Det tycker jag däremot är helt oproportionerligt när det också finns en tydlig förklaring. Undrar om de klarar sig sedan om de väljer att betala sanktionsavgiften på 100 tkr? Ser ut att bli en längre rättstvist.
Problemet där är att det är mark som är tillgänglig för allmänheten bredvid, och där har kommunen inte rätt att utan väldigt särskilda skäl ge dispenser. Om de gör det måste de sedan ge samma möjlighet till andra i kommunen som "råkar" bygga lite för nära, även om just detta faktiskt var av misstag.
 
Dowser4711 Dowser4711 skrev:
Ehh. så "Har en egen flashback-tråd" menar du ska avse något annat än en tråd som behandlar en viss namngiven person?
Tror du är rätt ensam om den tolkningen.

Jag förstod uppenbarligen inte heller din fråga.
Kan du beskriva den tydligare?
Tidigare i tråden så antyddes att TS även skrivit på flashback.
Någon nämner att han har en egen tråd där, då trodde jag att det var hans tråd, d v s han är TS där.

Nu var det ju en tråd som han inte skrivit i och än mindre startat, då ser jag det inte som hans tråd.

En tolkningsfråga tydligen.
 
G gaidin skrev:
Tidigare i tråden så antyddes att TS även skrivit på flashback.
Någon nämner att han har en egen tråd där, då trodde jag att det var hans tråd, d v s han är TS där.

Nu var det ju en tråd som han inte skrivit i och än mindre startat, då ser jag det inte som hans tråd.

En tolkningsfråga tydligen.
Med din definition så har vi ingen aning om huruvida TS har en eller tusen trådar på Flashback, eller kanske till och med själv har startat den aktuella tråden, eftersom Flashback är ett anonymt forum.

Jag upplever din definition som något udda. Alternativt att du är okunnig om Flashback.
 
  • Gilla
Festlund och 3 till
  • Laddar…
Guzzi Guzzi skrev:
Med din definition så har vi ingen aning om huruvida TS har en eller tusen trådar på Flashback, eller kanske till och med själv har startat den aktuella tråden, eftersom Flashback är ett anonymt forum.

Jag upplever din definition som något udda. Alternativt att du är okunnig om Flashback.
Jag anser din definition felaktig.
Har man en tråd så har man ju en tråd man själv har skapat.
De trådar jag har på fb har jag skapat själv. De andra trådarna som finns där är inte mina.

Låt det vara där helt enkelt, vi behöver inte vara överens.
 
  • Haha
Festlund
  • Laddar…
G gaidin skrev:
Jag anser din definition felaktig.
Har man en tråd så har man ju en tråd man själv har skapat.
De trådar jag har på fb har jag skapat själv. De andra trådarna som finns där är inte mina.

Låt det vara där helt enkelt, vi behöver inte vara överens.
Ja, du tycker min definition är felaktig och jag tycker din är udda. Vi är inte ens överens om vad det är vi inte är överens om 🤔
 
  • Gilla
  • Haha
Festlund och 2 till
  • Laddar…
G gaidin skrev:
Jag anser din definition felaktig.
Har man en tråd så har man ju en tråd man själv har skapat.
De trådar jag har på fb har jag skapat själv. De andra trådarna som finns där är inte mina.

Låt det vara där helt enkelt, vi behöver inte vara överens.
Men ingen kan känna nån annans tråd på Flashback då alla skribenter/trådskapare är anonyma. (En grundförutsättning OCH ETT KRAV på den siten)
Alltså visar du total okunnighet om Flashback då du på nåt konstigt vänster trodde att det var trådskaparen själv som åsyftades och inte realiteten att han var trådens ämne.
 
  • Gilla
Festlund och 2 till
  • Laddar…
Z Zodde skrev:
Men ingen kan känna nån annans tråd på Flashback då alla skribenter/trådskapare är anonyma. (En grundförutsättning OCH ETT KRAV på den siten)
Alltså visar du total okunnighet om Flashback då du på nåt konstigt vänster trodde att det var trådskaparen själv som åsyftades och inte realiteten att han var trådens ämne.
Givetvis kan man bli igenkännd t ex om tråden där skulle handla om samma sak som denna tråd.

För att vara lite flashbackig; Jag bryr mig inte om din kukmätartävling om vem som vet mest om flashback. 😉
 
G gaidin skrev:
Givetvis kan man bli igenkännd t ex om tråden där skulle handla om samma sak som denna tråd.
Så om nån på FB skulle skriva om samma ämne, ja då blir han igenkänd av dig och du kan med säkerhet dra slutsatsen att det är samma skribent 🤣🤣

Troll och folk som utger sig för att vara nån annan existerar självklart inte på nätet, dumt av mig å tro nåt sånt…
 
  • Gilla
Festlund
  • Laddar…
P
Bananskalare Bananskalare skrev:
Men om det byggs ett hus på din fastighet är det inte ganska vettigt att som fastighetsägare har ansvar. Det är trots Allt störst chans att du byggt.
Det är väl ungefär som med länder/stater. Man måste ständigt bevaka sina gränser och försvara dem mot inkräktare …
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.