Varför har ni inte vaccinerat er?

  • Antal röster
    807
J
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
nej det är inga ogrundade gissningar alls. Ju fler injektioner desto sämre immunförsvar… detta är ju inget vaccin…det är genterapi…nödgodkänt…

ha ha folk har bara dött i covid i Sverige sista 1,5 året, inte i ngt annat…
Detta är hjärntvätt…att tro att flera 1000 tals dött, visade pcr testet positivt och människan fig i trafikolycka skrevs det dödsorsak covid. pcr plandemi är vad det är..
Och vilka är det som vi har vårdat på sjukhus? Skådespelare?
 
  • Gilla
RoAd och 2 till
  • Laddar…
E Edlunn skrev:
Väntar stillsamt på utomjordingarna också, det är snart det enda jag saknar från dig.
Nä utomjordingar har jag ingen aning om var du fått de ifrån. Så du får nog gärna förklara varför
 
B b8q skrev:
Sådär ja, det var väl inte så svårt. Och det står till och med vad det innebär. Ingenting om något nödgodkännande vad jag kan se, bara att man håller koll på om någon info behöver uppdateras.

Här är gammal info från 2020, men den beskriver skillnaden mellan nödgodkännande (som motsvaras av beredskapslicens i Sverige), och villkorat godkännande, som var det som EU väntade in.

[länk]
https://www.facebook.com/groups/252997535398070/permalink/805484980149320/
 
Disneygrisen Disneygrisen skrev:
Varför är du så raljant och känslokall? Många i min närhet må vara antivax men de är det för att de bryr sig om sina medmänniskor och tror att de har rätt. Du är bara kall. Skrattar och önskar att andra ska få lida?

Jag undrar om du mår bra.
blir man varnad…
Eller lurad…det är en skillnad…
Säger som en tysk läkare och vetenskapsman; covid är ett intelligenstest.
det är en pcr plandemi
 
B b8q skrev:
Sådär ja, det var väl inte så svårt. Och det står till och med vad det innebär. Ingenting om något nödgodkännande vad jag kan se, bara att man håller koll på om någon info behöver uppdateras.

Här är gammal info från 2020, men den beskriver skillnaden mellan nödgodkännande (som motsvaras av beredskapslicens i Sverige), och villkorat godkännande, som var det som EU väntade in.

[länk]
https://www.facebook.com/groups/252997535398070/permalink/805484980149320/
 
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
blir man varnad…
Eller lurad…det är en skillnad…
Säger som en tysk läkare och vetenskapsman; covid är ett intelligenstest.
det är en pcr plandemi
Finns ingen anledning att raljera. Du vill inte gott. Det räcker för mig.

Berätta gärna vem den tyska läkaren är.
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
[länk]
Om du är med i den facebookgruppen använder du väl inte mobiltelefon heller, antar jag? Det verkar ju ännu farligare än vaccin.
 
  • Haha
  • Gilla
remrag och 1 till
  • Laddar…
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
Ha ha då ska du endast lyssna på FHM skratt skratt…
Det ska du vara glad för att de antivaxare, eller rättare sagt att de förstår vad som pågår…
Hej Catharina,
Du har fortfarande inte besvarat mina frågor kring din akademiska bakgrund. Du kommer med stora anklagelser här, men du har fortfarande inte förklarat varför vi ska lita mer på dig än på etablerade experter.
 
  • Gilla
remrag och 4 till
  • Laddar…
P
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
klorin det får stå för dej…
Pin är nog ett stabilt geni.
 
  • Haha
Pin
  • Laddar…
P
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
Men du vet väl att folk ha dött av injektionerna.
Hur ser din riskanalys ut?
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
P
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
Detta är hjärntvätt…
Jag beklagar, men det finns duktiga psykologer som kan hjälp till med avprogrammering.
 
  • Haha
RoAd
  • Laddar…
P
Disneygrisen Disneygrisen skrev:
IJag har vaccinerat mig nu med första sprutan tack vare alla kloka människor på detta forum och andra forum. Jag visste innerst inne att det var det rätta, att nyttan överväger riskerna, men jag behövde en liten knuff i form av förnuftiga tankar från andra människor :)
Kände du av några biverkningar?

PS. Bra beslut! DS.
(y)
 
  • Gilla
remrag
  • Laddar…
P
BirgitS BirgitS skrev:
Ja, när har du tänkt att vakna? När du ligger mycket sjuk på sjukhuset?
Om man ligger nersövd på IVA så är det inte säkert att man får bestämma själv när man ska vakna.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
P
  • Gilla
remrag
  • Laddar…
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
villkorat godkända är synonymt med nödgodkänt…nu fick du lära dej det…
Man kan inte bara hitta på definitioner själv av vad ord betyder. Då blir det till slut omöjligt att föra ett samtal.

Goddag yxskaft, förresten
 
  • Gilla
remrag och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.