Varför har ni inte vaccinerat er?

  • Antal röster
    807
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
Det är väldigt liten chans att du hamnar nedsövd på IVA. Och hamnar du där då kräv att få c vitamin och ivermectin ska du se att du bli frisk som en nötkärna.
Men med gift i kroppen alltså injektionen så kanske inte det hjälper. Ha ha.
Chans? Vilken sida står du på?

C vitamin hjälper inte, men klorin är grejer det.
 
  • Haha
RoAd och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Chans? Vilken sida står du på?

C vitamin hjälper inte, men klorin är grejer det.
klorin det får stå för dej…
 
B b8q skrev:
Är det inte svårt att kräva nåt överhuvudtaget om man är nedsövd? ;)
men anhöriga
 
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
klorin det får stå för dej…
Nej jag har hört det från den stora ledaren
 
  • Gilla
skogaliten och 1 till
  • Laddar…
BirgitS
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
Det är väldigt liten chans att du hamnar nedsövd på IVA.
Men man vet ju inte i förväg om ens immunsystem kommer att överreagera eller inte. Beroende på ens gener mm. kan chansen vara väldigt liten eller ganska stor.

Nåja, det är inte kul att ligga på sjukhus för att man är så dålig att man inte kan syresätta blodet ordentligt heller. Och det är ju några procent av alla fall som hamnar där så den risken är inte väldigt liten.
 
  • Gilla
Bengtrobert och 1 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Men man vet ju inte i förväg om ens immunsystem kommer att överreagera eller inte. Beroende på ens gener mm. kan chansen vara väldigt liten eller ganska stor.

Nåja, det är inte kul att ligga på sjukhus för att man är så dålig att man inte kan syresätta blodet ordentligt heller. Och det är ju några procent av alla fall som hamnar där så den risken är inte väldigt liten.

Men du vet väl att folk ha dött av injektionerna. Det vet man inte heller vem som gör i förväg…ha ha…eller kommer att göra framöver…för det är då det sker för de allra flesta…
Mga vet inte när haft det ens…jag tror jag kan ha haft det när folk kom hem fr Italien redan i febr 20. Hade antikroppar 11 mån efter det. Har inte varit sjuk sen dess, då var det som en mild influensa och det vet jag fler som hade…
Nu är jag skyddad ett bra tag, enligt studier som karolinska gör på personal där, de har ff sina antikroppar kvar…och det har jag oxå…
 
BirgitS
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
Men du vet väl att folk ha dött av injektionerna. Det vet man inte heller vem som gör i förväg…ha ha…eller kommer att göra framöver…för det är då det sker för de allra flesta…‍♀️
Ja, typ 2-3 st i Sverige och tusentals har dött för att de inte var vaccinerade.

Vad som sker i framtiden är det ingen som vet utan det är ju bara ogrundade gissningar.

Kan inte bli roligt att vara kvar när 80-90 % av befolkningen dör, du får nog inte ut någon lön längre då och det finns just ingen mat att köpa. Att dö av svält är inte trevligt.
 
  • Gilla
Huzzbutt och 2 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Ja, typ 2-3 st i Sverige och tusentals har dött för att de inte var vaccinerade.

Vad som sker i framtiden är det ingen som vet utan det är ju bara ogrundade gissningar.

Kan inte bli roligt att vara kvar när 80-90 % av befolkningen dör, du får nog inte ut någon lön längre då och det finns just ingen mat att köpa. Att dö av svält är inte trevligt.
nej det är inga ogrundade gissningar alls. Ju fler injektioner desto sämre immunförsvar… detta är ju inget vaccin…det är genterapi…nödgodkänt…

ha ha folk har bara dött i covid i Sverige sista 1,5 året, inte i ngt annat…
Detta är hjärntvätt…att tro att flera 1000 tals dött, visade pcr testet positivt och människan fig i trafikolycka skrevs det dödsorsak covid. pcr plandemi är vad det är..
 
Redigerat:
  • Arg
remrag
  • Laddar…
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
Men du vet väl att folk ha dött av injektionerna. Det vet man inte heller vem som gör i förväg…ha ha…eller kommer att göra framöver…för det är då det sker för de allra flesta…
Att de flesta dör i framtiden stämmer.(y) Men kopplingen till vaccinet saknas helt.:crysmile:
 
  • Gilla
remrag och 3 till
  • Laddar…
BirgitS
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
nej det är inga ogrundade gissningar alls. Ju fler injektioner desto sämre immunförsvar… detta är ju inget vaccin…det är genterapi…nödgodkänt sk vaccin…
Nej, det är ju bara att se vilka som är inlagda så ser man ju att vaccinerna skyddar mot att bli sjuk i covid.

Nej, man får inte sämre immunsystem för att man vaccinerar sig flera gånger mot influensa, TBE, mässling, påssjuka, röda hund, stelkramp, polio osv. Lika lite får man det genom att vaccinera sig flera gånger mot covid.

Nej, det är inte genterapi. Sånt gör man på andra sätt.

Nej, covidvaccinerna är inte nödgodkända i EU utan komplett och helt normalt godkända på samma sätt som alla andra vacciner och andra läkemedel. Du verkar behöva läsa på lite mer.
 
  • Gilla
remrag och 6 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Nej, det är ju bara att se vilka som är inlagda så ser man ju att vaccinerna skyddar mot att bli sjuk i covid.

Nej, man får inte sämre immunsystem för att man vaccinerar sig flera gånger mot influensa, TBE, mässling, påssjuka, röda hund, stelkramp, polio osv. Lika lite får man det genom att vaccinera sig flera gånger mot covid.

Nej, det är inte genterapi. Sånt gör man på andra sätt.

Nej, covidvaccinerna är inte nödgodkända i EU utan komplett och helt normalt godkända på samma sätt som alla andra vacciner och andra läkemedel. Du verkar behöva läsa på lite mer.
läs på Läkemedelsverket får du se…finns ingenstans i världen som de är godkända…
Det är detta som folk inte begriper med lite lägre iq
Rödahund etc är vaccin men detta är genterapi, en j…a skillnad.
Hoppas du får starkaste dosen då du begriper, för det är väl det som måste hända i ditt fsll.
 
  • Arg
remrag
  • Laddar…
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
men anhöriga
Om jag mot förmodan skulle hamna nedsövd eller medvetslös på sjukhus, hoppas jag att mina anhöriga har vett nog att låta den samlade läkarvetenskapen avgöra vilka livräddande insatser som är bäst, och inte komma med egna krav, oavsett om det är vitaminer, blodiglar eller kristallhealing.
 
  • Gilla
remrag och 13 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
Om jag mot förmodan skulle hamna nedsövd eller medvetslös på sjukhus, hoppas jag att mina anhöriga har vett nog att låta den samlade läkarvetenskapen avgöra vilka livräddande insatser som är bäst, och inte komma med egna krav, oavsett om det är vitaminer, blodiglar eller kristallhealing.
nu ville en region göra smittspårning på delta men FHM satte stopp för det. Då hade det visat sig tydligt att det är de vaxade som spritt det…blä vilken sörja…och när ska folket vakna?
 
BirgitS
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
läs på Läkemedelsverket får du se…finns ingenstans i världen som de är godkända…
Det är detta som folk inte begriper med lite lägre iq
Rödahund etc är vaccin men detta är genterapi, en j…a skillnad.
Jo, samtliga covidvacciner som används eller har använts i Sverige är fullgodkända av EMA precis som alla andra läkemedel. Du kom med påstående om att de var nödgodkända först så du får bevisa att det är så.

Nej, covidvaccierna är fortfarande inte genterapi. Du verkar inte veta hur genterapi går till.
 
  • Gilla
remrag och 6 till
  • Laddar…
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
Ha ha då ska du endast lyssna på FHM skratt skratt…
Det ska du vara glad för att de antivaxare, eller rättare sagt att de förstår vad som pågår…
Ja, jag lyssnar bara på seriösa källor.
Nej, de förstår inte vad som pågår eftersom de inte ens kan läsa en faktatext/rapport utan att feltolka den.
 
  • Gilla
Huzzbutt och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.