817 319 läst · 17 905 svar
817k läst
17,9k svar
Varför har ni inte vaccinerat er mot Covid-19 ?
Epitetet är påhittat inte beteendet.J Jocke Best skrev:
Wow, det är ju ni vaxxare som inte vill ha en diskussion utan det är bara er "fakta" som gäller och passar det inte så blir ni kränkta och beter er som småbarn. Således är det ju ni som är emot yttrandefrihet!J Jocke Best skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 972 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 972 inlägg
Inte har jag märkt att antivaxxare i allmänhet vill ha någon diskussion, utan det vanliga är ju att det kommer bara ett inlägg med overifierade påståenden och sen när det blir frågor kring inlägget så kommer det inga svar. Det är väl verkligen att inte vilja ha en diskussion.T tank77 skrev:
Kränkt har då inte jag blivit i alla fall.
Nu har du nog missförstått vad yttrandefrihet är. Dels gäller det inte i ett internetforum eftersom ägaren får bestämma precis vad som helst om vad som får skrivas och dels är så skrivs det ju väldigt mycket mot vaccin i tråden.
Är inte du avstängd än? Propaganda om irrläror är inte tillåtet...10, 9...T tank77 skrev:
Redigerat:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 972 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 972 inlägg
Moderatorn har gått ut och meddelat att direkt desinformation mot vaccin inte är tillåtet. Sen har du ju rätt i att det inte är grundlagsskyddat att få skriva på byggahus. Det är rätt segt att läsa om och om igenom samma hittepå från andra lite mer grumliga forum. Bevisligen har dessa nytillkomna inte något intresse av att bidra i andra trådar.BirgitS skrev:
Ägaren kan ju välja yttrandefrihet, inom lagens råmärke naturligtvis. I det här forumet är det yttrandefrihet att propagera för vaccineringen men inte mot. Det går fortfarande att kritisera vaccinet och dess förespråkare bara det görs sakligt. Påhoppen mot oss som är avvaktande, av olika skäl ännu inte har tagit sprutan och svarat på trådens fråga verka lyda under liberalare bedömningar.BirgitS skrev:Inte har jag märkt att antivaxxare i allmänhet vill ha någon diskussion, utan det vanliga är ju att det kommer bara ett inlägg med overifierade påståenden och sen när det blir frågor kring inlägget så kommer det inga svar. Det är väl verkligen att inte vilja ha en diskussion.
Kränkt har då inte jag blivit i alla fall.
Nu har du nog missförstått vad yttrandefrihet är. Dels gäller det inte i ett internetforum eftersom ägaren får bestämma precis vad som helst om vad som får skrivas och dels är så skrivs det ju väldigt mycket mot vaccin i tråden.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 972 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 972 inlägg
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 972 inlägg