815 960 läst · 17 905 svar
816k läst
17,9k svar
Varför har ni inte vaccinerat er mot Covid-19 ?
Något jag snappade upp är om en spruta läggs fel så kan det få förödande följder. Om de råkar lägga vaccinet direkt i ett blodkärl istället för i muskelvävnaden.F fsn skrev:Det låter rimligt, du menar tex att vaccineraren råkade stöta sprutnålen rakt genom hjärtat eller nåt sånt?
Du tycker spontant inte att det låter fullständigt orimligt att 4 personer i samma släkt dukar under av vaccinet om du funderar på hur många som är vaccinerade och hur många som tvärdör av det. Det råder ingen tvekan om att nån dör av vaccinering, det ifrågasätter ingen.
Jag tycker det är ytterst intressant att se hur en underliggande övertygelse gör att man ser "bevis" överallt i minsta lilla avvikelse, det behöver inte ens vara en noterbar statistisk bula eller ens nåt dokumenterat, det räcker med en vinklad alternativnyhet el.
Detta undviker man genom att först ”suga” med sprutan i armen och se att det inte kommer blod upp i sprutans behållare.
Säg att vaccineraren slarvar med detta, då får man ”koncentrerat” vaccin direkt ut i blodbanan.
Det var en anställd på Astra som berättade detta, det låter ju inte helt omöjligt att sådant kan hända…
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 597 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 597 inlägg
Gör det, du ligger ju åldersmässigt spot-on för virusets målgrupp. Det är fullt friska (fysiskt då) ovaccinerade 55+ som stryker med nu. En gemensam nämnare för dessa vaccinixer är att deras två sista veckor i livet (ge och ta nån vecka hit och dit) så är dom istället jävligt pro vaccination. Så generellt tror jag att det är väldigt få vaccinmotståndare som dör i sviterna av Covid.Staffans2000 skrev:
Nu förstår jag vart du vill komma, men du har dubbelfel.V växelventil skrev:
För det första är det långt ifrån bara nysvenskar som hamnar på intensiven och för det andra bör du googla på Somalia bandy (i Borlänge).
Tror jag har rätt bra information och det är ju naturligtvis ett misslyckande med tanke på att i vissa områden är ju inte ens 34% vaccinerade och många litar inte på myndigheterna.B b8q skrev:
https://www.google.com/url?sa=t&sou...8QFnoECAMQBQ&usg=AOvVaw0PF4ADyrs3Xcj3hGoHLWT3
Redigerat:
Den här ordväxlingen började ju med ditt inlägg #4431 att du skulle bli förvånad om folk som spelar bandy skulle hamna på IVA.V växelventil skrev:
Vad har det konstiga uttalandet att göra med att vissa invandrargrupper har en viss överrepresentation i sjukdoms- och dödssiffrorna? Tror du att alla som har blek hud är immuna eller nåt???
Men Nissens missade du min smiley? Jag var ironisk.Nissens skrev:Tjena, du tror att vårdpersonalen strävar efter att jobba häcken av sig?
Du tror att fhm inte hade funnits utan pandemin?
Du tror att vårdpersonalen fejkar att det är nästan bara ovaccinerade som hamnar på iva numera? Du tror att alladessa institutioner världen över manipulerar sina forskningsrapporter?
Tror du på tomtar och troll också? Näcken?
Bäcken har jag dock sett och skogsråt har lockat mig i fördärvet. Upprepade gånger.
B b8q skrev:Den här ordväxlingen började ju med ditt inlägg #4431 att du skulle bli förvånad om folk som spelar bandy skulle hamna på IVA.
Vad har det konstiga uttalandet att göra med att vissa invandrargrupper har en viss överrepresentation i sjukdoms- och dödssiffrorna? Tror du att alla som har blek hud är immuna eller
Har väl inget med hudfärg att göra.
Nu ska du inte bli sur för länken jag skickade bekräftade vad jag skrev.B b8q skrev:Den här ordväxlingen började ju med ditt inlägg #4431 att du skulle bli förvånad om folk som spelar bandy skulle hamna på IVA.
Vad har det konstiga uttalandet att göra med att vissa invandrargrupper har en viss överrepresentation i sjukdoms- och dödssiffrorna? Tror du att alla som har blek hud är immuna eller nåt???
Hur stor risk menar du att folk som spelar bandy hamnar på Iva?
Redigerat:
En rykande färsk video angående Ivermectins effektivitet på Covid 19:P pmd skrev:
https://swebbtv.se/w/53CUUX1MeiiemnJu8roiAB
Med Lars Bern som källa. Allt trams den gubben producerat genom åren kan ju omöjligen ha passerat obemärkt. Det är ju en dokumenterad mytoman som ingen behöver slösa tid att lyssna på.E EPG skrev:
Varför tittar du på information från denna site när du uppenbarligen inte kan stava till ordet "källkritik".