18 765 läst · 156 svar
19k läst
156 svar
Var hitta GCM 8s billigast?
Finns det några aktuella erbjudanden på en GCM 8 S + GTA 3700-kombination? Budgettaket går vid fem kkr och jag föredrar att köpa så lokalt som möjligt. Tror ni det finns chans att nå min budgetgräns om jag sätter mig och ringer runt till verktygslangarna i Tyresö/södra Storstockholm?
En jobbarkompis tipsade mig om att Bygg-Ole i Nacka har nån form av Bosch-festival mellan 7.00 och 14.00 (tror jag det var) i dag. GCM 8 S och GTA 3700 kostar 3895 plus moms och dessutom är det 25 % på alla blå Bosch-produkter. Festivalen hittar till Värmdö nästa vecka, men jag fick min såg redan i dag och jag såg ett åttatal till på hyllan om nån behöver köpa.
Tack för tipset!
Ringde till Värmdö och Bingo! De hade kampanj idag. Sågarna var slut men man kan beställa GCM8S + GTA3700 för ca 4800kr inkl. moms. Gäller bara idag och därför att sågarna var slut. Jag ville lägga undan en sticksåg GST500PE för ca 1400kr men fick inte göra det för sågarna fanns kvar.
Ringde till Värmdö och Bingo! De hade kampanj idag. Sågarna var slut men man kan beställa GCM8S + GTA3700 för ca 4800kr inkl. moms. Gäller bara idag och därför att sågarna var slut. Jag ville lägga undan en sticksåg GST500PE för ca 1400kr men fick inte göra det för sågarna fanns kvar.
GCM 8S och GTA3700 för 4195 ink moms.
Impulsköp o slog till direkt...
Impulsköp o slog till direkt...
sorry - ny på sidan och haft lite svårt att "hitta in" på denna tråden igen, därav det sena svarettrollkungen skrev:
"sågen i bakluckan"
nix som föregående talare nämnde så är den köpt på Optimera. De har ett paket nu på gcm8s+gta2600 för 4195 och gcm10sd+gta3700 för 7495 pesetas.
Duabhuset kör visst gcm8s+gta3700 för 4995 såg jag för den som tycker de ligger bättre till...
Och för den som undrar så kan jag se skillnaden på ett GTA2600 och ett GTA3700 så jag vet vad jag har
Smidigt?
Då snackar vi väl COOP's Kellen-stativ. 12 kg lätt och mycket prisvärt.
Men långa plankor är det givetvis inte jättebra på.
Jag tror förövrigt att Best-tools stativ, det med mycket aluminium (för dom har två), är exakt samma som Kellen.
Då snackar vi väl COOP's Kellen-stativ. 12 kg lätt och mycket prisvärt.
Men långa plankor är det givetvis inte jättebra på.
Jag tror förövrigt att Best-tools stativ, det med mycket aluminium (för dom har två), är exakt samma som Kellen.