tordh skrev:
Har gcm 8s + gta 3700 för 4995:-
Jag beställde GCM 8S + GTA 3700 från Lindarn för ett par veckor sedan. Leverans direkt från Bosch-lagret i Danmark. Bordet var restat men sågen skickades direkt. Bordet levererades hack i häl. Smidigt förutom att leveransen inte aviserades av logistikfirman PNL som körde ut varorna. Lindarn har kanonpersonal som gärna hjälper till!

GCM 800S 2995 kr på XL-bygg
vet inte om den skiljer sig från GCM 8S (eller så har de skrivit fel i annonsen)

Mikael_L
snubben11 skrev:
GCM 800S 2995 kr på XL-bygg
vet inte om den skiljer sig från GCM 8S (eller så har de skrivit fel i annonsen)
800 saknar laser och lampa, kan man klara sig utan.

800 har även ingen tving och en mer grovtandad klinga.

Mikael_L skrev:
800 saknar laser och lampa, kan man klara sig utan.
Fast lasern är riktigt bra att ha, lampan har jag inte använt annu.

Nu verkar gta3700 väldigt populärt, är det värt de 1300 extra?
Går det att köpa löst, vad kostar det isf?

Ordinarie pris på k-rauta har varit 2995:- för GTA3700. På K-rauta i Mölndal har de utförsäljning och tar nu 1795:- kanonpris om man redan har en såg. Jag köpte 8s + bord på lindarn i kungsbacka för 4995:- och jag är jättenöjd!

Här om dagen upptäckte jag att kombon gcm8s och gta3700 finns lokalt (bulltofta bygg) för 4995:-
Det gjorde ju inte direkt mitt kval lättare...
Vad tycker panelen?
Ska jag vara nöjd med det priset och hugga ett paket eller ska jag fortsätta leta ett ännu bättre pris?

Mikael_L
Snart är det 2010 ... ;)

Behöver du sågen? Slå till!
Behöver du den inte? Vänta!

2010? Vad är det med det? Har du möjligtvis insiderinfo om Bosch´s framtidsplaner med nya spännande kap/gersågar?

Mikael_L
Jag tror du missförstod mig. :)

Jag menade bara att man kan inte gå omkring och ha svårt att bestämma sig hur länge som helst. ;)

Aha... Måste sluta tänka så långsökt!

Haha, bra där Mikael_L! :D

Behöver och behöver, jag har lite projekt där det kunde vara händigt med en kap-gersåg, men det är ju å andra sidan inget som inte går att lösa med andra maskiner.
Eller med fogsvans...:surprised:

Det är ett hel..te när vill ha inte är överens med behöver ha. :D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.