3 303 860 läst · 11 228 svar
3304k läst
11,2k svar
Värsta elkopplingen?
Bilden ser ju verklig ut, men är så osannolik att jag är helt säker på att det är en produkt av Photoshop. Den ser nästan ut som en övning i bildmanipulering; det halvtransparenta i akvariet, de färgade högdagrarna på golvet. Jag skulle tro att även den märkliga rördragningen är ett resultat av manipuleringen.
Jag har hållit på att montera åskavledare vid en antennmast när åskan började gå. Första knallen kom just när jag höll masten i ena handen och wiren i andra för att bocka in den på rätt plats. Kändes som sådär lagom bra timing.
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 770 inlägg
Troligtvis inte helt vanlig planlösning
Har en sådan där rördragning på kontoret i USA. Avloppet i gatan ligger högre än källargolvet. Avloppet från källaren pumpas upp till grenen och rinner ut.andersmc skrev:Bilden ser ju verklig ut, men är så osannolik att jag är helt säker på att det är en produkt av Photoshop. Den ser nästan ut som en övning i bildmanipulering; det halvtransparenta i akvariet, de färgade högdagrarna på golvet. Jag skulle tro att även den märkliga rördragningen är ett resultat av manipuleringen.
När pumpen pajade förra året var det INTE kul.. sanering och nya heltäckningsmattor.
Får den kabeln klamras?
Renoverare
· Gävleborg
· 8 176 inlägg
Svarade inte "Elmont" på "Pellegoria"s inlägg?
//Patrik
//Patrik