300 822 läst · 8 036 svar
301k läst
8,0k svar
Vad väntar oss bilister?
Instämmer, tänker på han i Hälgetidningen som bara njöt av titta på sin hög med kluven ved...Maskintok skrev:
Näe, först köa på vägar i 40-50 mil för att komma till köerna till uthyrningar, liftar och matställen.
Jag förstår faktiskt inte hur de tänker nu när smittan stiger snabbt igen - hur kan man tränga ihop sig på såna ställen? Jag skulle inte våga.
tänker?T Tullen127 skrev:Instämmer, tänker på han i Hälgetidningen som bara njöt av titta på sin hög med kluven ved...
Näe, först köa på vägar i 40-50 mil för att komma till köerna till uthyrningar, liftar och matställen.
Jag förstår faktiskt inte hur de tänker nu när smittan stiger snabbt igen - hur kan man tränga ihop sig på såna ställen? Jag skulle inte våga.
Det är nog just det..
De kan inte..
De sprider skiten värre nu så snart har vi inte bara höga bränslepriser... elpriser... Utan även ett nedstängt land...
Menar du Edwin i Hälge?T Tullen127 skrev:Instämmer, tänker på han i Hälgetidningen som bara njöt av titta på sin hög med kluven ved...
Jag förstår inte hur de resonerar. Tränga ihop sig på såna ställen som redan tidigare visat sig vara "superspridarställen" och sen så låtsas man bli förvånad över att smittan ökar.Maskintok skrev:
Vad hade man tänkt egentligen?
Inte nog med att de själva kan smitta varandra utan sen åker de nedåt igen och sprider smittan längs alla korv och hamburgerställen de hittar på väg hem. Förra året spred de smitta på hamburgerställen i Grums och Säffle.T Tullen127 skrev:
Tack för den.
Åkte visserligen i backar i yngre år men sen tröttnade jag och kände dessutom att jag inte trivdes bland de som var helt insnöade på mode på såväl kläder som utrustning. Men huvudorsaken till att jag slutade var att jag fann inget större nöje i att köa, köa och återigen köa.T Tullen127 skrev: