300 822 läst · 8 036 svar
301k läst
8,0k svar
Vad väntar oss bilister?
Renoverare
· Stockholm
· 18 593 inlägg
Lillebror brände hemma på vinden hemma i Bromma pappa upptäcke han och vart inte imponerad, lärde han hur man ska dubbeldestilleraskoge skrev:
Edit: men brorsan var kreativ, hade doppvärmare pga det var för kallt på vinden, fast det kanske var när han gjorde cider och öl.
När man är på väg upp till dalarna där jag har släktingar tänker man, å va bra det går. Sen kommer man till mullsjö sen tänker man. Är jag där snart? Är jag där snart? Sen kommer man till sådana tragiska orter som Storfors och Lesjöfors och tänker fan va tragiskt öde det blivit med dessa orter och att tvingas att bo i en ort som de där i staden till höger skiter fullkomligt i för de ska elektrifiera och automatisera bort oss allihopa.Maskintok skrev:
: D nu ska du inte va sådär...? Rkarlsson skrev:När man är på väg upp till dalarna där jag har släktingar tänker man, å va bra det går. Sen kommer man till mullsjö sen tänker man. Är jag där snart? Är jag där snart? Sen kommer man till sådana tragiska orter som Storfors och Lesjöfors och tänker fan va tragiskt öde det blivit med dessa orter och att tvingas att bo i en ort som de där i staden till höger skiter fullkomligt i för de ska elektrifiera och automatisera bort oss allihopa.
Tänk om byrådet läser här
En rolig parantes... Rydell & Qvick hade som tradition före covid att spela på folkets hus i Lesjöfors