Just nu ser jag på sjunde och näst sista avsnittet av "Lucky!", en serie på TV10 (viaplay) där Bernie Ecclestone berättar om Formel 1:s historia från 50-talet och framåt. Sevärt och intressant.
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Baby Reindeer
Netflix
 
engs
Yellowstone, 4de säsongen.

Måste säga det är väldigt otaktiskt av Netflix att köpa in typ hälften av tillgängliga säsongerna till en serie folk tenderar att fastna för. Slutade med att vi sa upp Netflix och tog SkyShowtime istället för att kunna fortsätta se. De har även prequels till serien (ingen aning hur bra de är än).
 
  • Gilla
SC Aero
  • Laddar…
engs engs skrev:
Yellowstone, 4de säsongen.

Måste säga det är väldigt otaktiskt av Netflix att köpa in typ hälften av tillgängliga säsongerna till en serie folk tenderar att fastna för. Slutade med att vi sa upp Netflix och tog SkyShowtime istället för att kunna fortsätta se. De har även prequels till serien (ingen aning hur bra de är än).
Är väl ett av Netflixs största problem tycker jag. Man startar mängder med nya serier sen lägger man ner dom hur som helst eller köper bara in fåtal säsonger. Oavsett hur populära dom är.
 
engs engs skrev:
Yellowstone, 4de säsongen.

Måste säga det är väldigt otaktiskt av Netflix att köpa in typ hälften av tillgängliga säsongerna till en serie folk tenderar att fastna för. Slutade med att vi sa upp Netflix och tog SkyShowtime istället för att kunna fortsätta se. De har även prequels till serien (ingen aning hur bra de är än).
Även på showtime tar serien slut mitt i sista säsongen då det inte är klara än pga strejken som var i Hollywood.

Prequels, 1883 riktigt bra, 1923 ok men behöver fortsättning.

Själv ser jag på Clarksons Farm, säsong 3. Trodde aldrig att jag skulle gilla lantbruksprogram 🙂
 
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Själv ser jag på Clarksons Farm, säsong 3. Trodde aldrig att jag skulle gilla lantbruksprogram 🙂
Jag väntar på en helg med dåligt väder så jag kan bingetitta S3 🤓
En storartad serie. Lantbruk är underhållande 😃
 
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Även på showtime tar serien slut mitt i sista säsongen då det inte är klara än pga strejken som var i Hollywood.

Prequels, 1883 riktigt bra, 1923 ok men behöver fortsättning.

Själv ser jag på Clarksons Farm, säsong 3. Trodde aldrig att jag skulle gilla lantbruksprogram 🙂
Clarksons Farm är typ det bästa jag sett. En kompis sålde in det till mig och jag tänkte typ "hur bra kan det vara" men på något sätt är det fantastiskt.
Nackdelen är att programmen tar slut fort och man måste vänta ett år på ny säsongen på grund av... ja naturen
 
  • Gilla
Keiller
  • Laddar…
Swe-Usa på TV6.
Tre Kronor spelar bra så här långt. 2-0.

Edit: hann knappt publicera förrän jänkarna stänkte in 2-1 🤓
 
The Office (US) säsong 9, mycket bra även om den tappat en del på slutet.
 
Tokslut Tokslut skrev:
Lite väl mycket hoppande fram och tillbaka för en som gärna gör mer än bara stirrar på skärmen 😚

[länk]

[bild]
Gillar denna, ser fram emot nästa avsnitt.

Tycker man om plotten med parallella världar rekommenderar jag Counterpart,
https://www.imdb.com/title/tt4643084/?ref_=ext_shr_lnk
 
From, säsong 1 Netflix, säsong 1-2 Tv4 play+
Tycker den är riktigt bra
 
Skön komiker

 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
C
tensiden tensiden skrev:
Spårviddshinder
Sett den förr, ser den igen. 14 minuter rent genialisk dokumentär.
Ha ha ha, ja de där hindren var f-n episkt roliga. Men lite läskigt hur många som saknar ens den nivån av omdöme när de är ute och kör.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.