F fusion skrev:
Ser inte nu, men såg igår kväll denna episod av Måndagsbörsen med Thin Lizzy, U2 , Jan Gillou mfl.

Vad man saknar detta program !

[länk]
Måndagsbörsen var ju ett "måste" när man var ung!

• Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
galento
Dan1891 Dan1891 skrev:
Creedence! Ett av mina största favoritband, en riktigt bra dokumänter/konsert från Royal Albert Hall 1970:
[länk]
Var väldigt nice att se , favoriter här också.

SM-semifinal, 3-3 efter 3 perioder.

The Courier på SVT Play. Om spioner, kalla kriget och Kubakrisen. Bygger på verkliga händelser. Mycket sevärd och Benedict Cumberbatch (Sherlock) gör en riktigt bra roll.

• Gilla
Roga1337 och 1 till
  • Laddar…
Ja, den tyckte jag var bra, sevärd!

Tokslut Tokslut skrev:
Helt ok

[länk]

[media]
Riktigt bra, tycker jag. Har kollat hälften nu och Fallout får 4 av 5 i betyg.

• Gilla
Roga1337 och 1 till
  • Laddar…
Fallout var helt i min smak

Har ett Fallout 4 pip-boy Edition oöppnat till PS4, grabben ville ha när det släpptes, bokade och det var slutsålt, beställde via en bekant i England sen kom det in fler i Sverge så jag fick 2.
Får hålla den oöppnad i många år och hoppas på värdeökning 🙂, tror inte ens kartongen den skickades i är öppnad

• Gilla
Roga1337
  • Laddar…
4774
Seniorsurfarna 😄

• Haha
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Seniorsurfarna 😄
Rekommenderar! Trevlig att titta på oberoende om man behöver hjälp med telefonen eller inte.

• Gilla
4774
  • Laddar…
Kollar på husbyggning som avslappning, och har hittat en bra kanal på Youtube. https://youtube.com/@PerkinsBuilderBrothers
Suttit senaste månaden och kollat alla deras byggen. Finns både kompakta videor på 2 timmar, eller om man vill följa byggena video för video.

Senaste bygget var på 50 klipp a la 25 min styck. Sammanlagt ca 20 timmar.

Grymt skönt att ha fokus på byggandet, jämfört med alla husprogram på SVT som bara är maskerade relationsdraman

4774
a.o.f a.o.f skrev:
Rekommenderar! Trevlig att titta på oberoende om man behöver hjälp med telefonen eller inte.
Ja det var ett trivsamt program även fast ingen i min familj har något problem med tekniken, skönt nog 😀

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.