75 582 läst · 1 115 svar
76k läst
1,1k svar
Vad ser ni på?
Trädgårdsmästarna (Garden Rescue). Tips och tricks och hög mysfaktor.
https://www.tv4play.se/program/ea989727c7a6f7cfee46/tradgardsmastarna
https://www.tv4play.se/program/ea989727c7a6f7cfee46/tradgardsmastarna
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 170 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 170 inlägg
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 681 inlägg
The Professor and the Madman
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 681 inlägg
Jordens sång
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag satt i huset bredvid vårt i en gillestuga i grön soffa och kollade med grannungarna. Föräldrarna satt uppe i köket och spelade kort och drack grogg. En kul kväll för grannen hade färg-tv.Isakare skrev:
Jag var oxå hos grannen.Keiller skrev:
Mattan på golvet var då ny, en historia jag inte ska dra här, gör att mattan ligger kvar än i dag !!
Groggades gjorde det garanterat, det var fest varje fredag/lördag mellan grannarna på den tiden.
Jag sa, även mamma mins det "de kommer vinna" efter applåderna när de spelat....och så blev det.
Ser mycket på YT , dokumentärer om musiker ( tyvärr utdöende släkte i nutidens skitmusik) som funnits där i bakgrunden.
Här är en fantastisk snubbe, Dann Huff som spelat allt från kristen musik, till hårdrock och idag country western ! Varit med bakom storheter som Michael Jackson, Amy Grant , Whitesnake, Whitney Houston, Peter Cetera , Michael Bolton , Shania Twain , Kenny Loggins, Madonna och många många andra 80-90 tals artister. Rätt lång dokumentär , säkert intressant för musiker.
Han och hans bror hade en gång ett framgångsrikt hårdrock band Giant där han även sjöng.
MTV
Här är en fantastisk snubbe, Dann Huff som spelat allt från kristen musik, till hårdrock och idag country western ! Varit med bakom storheter som Michael Jackson, Amy Grant , Whitesnake, Whitney Houston, Peter Cetera , Michael Bolton , Shania Twain , Kenny Loggins, Madonna och många många andra 80-90 tals artister. Rätt lång dokumentär , säkert intressant för musiker.
Han och hans bror hade en gång ett framgångsrikt hårdrock band Giant där han även sjöng.
MTV
Man får leva på de minnena för gårdagskvällens Abbahyllning i svt var bedrövlig. Efter några usla artisters falsksång och slakt av låtar från Sveriges bästa popgrupp bytte jag kanal. Har full förståelse för att föremålen för "hyllningen" höll sig därifrån.Isakare skrev:Jag var oxå hos grannen.
Mattan på golvet var då ny, en historia jag inte ska dra här, gör att mattan ligger kvar än i dag !!
Groggades gjorde det garanterat, det var fest varje fredag/lördag mellan grannarna på den tiden.
Jag sa, även mamma mins det "de kommer vinna" efter applåderna när de spelat....och så blev det.
Håller med....den var inget vidare ärligt talat...Och Christer Sjögren var inte ens sämst, det säger en hel del om kvaliten....Keiller skrev: