4 407 701 läst · 32 231 svar
4408k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Uppdaterade cigarrummet lite. Släpade ut ett skitstort skrivbord och släpade in en radda gamla biograffåtöljer från lokala Vikmanshyttans folkets hus. Rummet är egentligen en kattvind på sju kvadrat så det är rejält trångt när man är några stycken. Nu blev det betydligt trevligare, med dessa som komplement till de två stora skinnfåtöljerna från Falu tingsrätt.
Tyvärr fick vintage-stereon från 1974 stryka på foten av utrymmesskäl, men det kanske blir en spark i arslet så jag kommer igång med konverteringen av en gammal rörradio till bluetoothhögtalare...
Tyvärr fick vintage-stereon från 1974 stryka på foten av utrymmesskäl, men det kanske blir en spark i arslet så jag kommer igång med konverteringen av en gammal rörradio till bluetoothhögtalare...
Riktigt smutt, nu börjar det ju bli "ganska" kallt ute också. Får nog röja upp i min minimala snickarbod så jag har någonstans att ta vägen...Norrhyttan skrev:Uppdaterade cigarrummet lite. Släpade ut ett skitstort skrivbord och släpade in en radda gamla biograffåtöljer från lokala Vikmanshyttans folkets hus. Rummet är egentligen en kattvind på sju kvadrat så det är rejält trångt när man är några stycken. Nu blev det betydligt trevligare, med dessa som komplement till de två stora skinnfåtöljerna från Falu tingsrätt.
Jag använder cigarrummet året om, men givetvis mest på vintern. Har det som en tillflyktsort när det blir riktigt jobbiga arbetsdagar. Vissa dagar måste man ta datorn och fly från kontoret och in i en kreativ och avkopplad miljö. Då är cigarrummet räddningen!stefancrs skrev:
Om du inte har provat Steffos Robusto, gör det. No gimmick.Norrhyttan skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 411 inlägg
Var iväg och hämtade en garderob och en garageportsöppnare.
Bytte till nya lampor i entrébelysningen.
Tydligen var det inte gul plast i dem, utan lampglaset var fullt av små döda insekter.
Bytte till nya lampor i entrébelysningen.
Tydligen var det inte gul plast i dem, utan lampglaset var fullt av små döda insekter.
Borde du inte väntat med att gräva igen vallgraven också ...TeroM skrev:
Får man se hela rummet? Verkar onekligen intressant!Norrhyttan skrev:Uppdaterade cigarrummet lite. Släpade ut ett skitstort skrivbord och släpade in en radda gamla biograffåtöljer från lokala Vikmanshyttans folkets hus. Rummet är egentligen en kattvind på sju kvadrat så det är rejält trångt när man är några stycken. Nu blev det betydligt trevligare, med dessa som komplement till de två stora skinnfåtöljerna från Falu tingsrätt.