4 407 701 läst · 32 231 svar
4408k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Släppt ner markisolering och grävt igen vallgraven framför blivande entrédörren. Funderade på att sätt upp dörrklockor men bestämde mig för att vänta med det till efter godistiggarna imorgon. Egentligen, kanske vänta till efter påsk ...
Påbörjat montering av det nya golvet i grabbens gamla rum , kom 2/3 så börjar jag att räkna på hur mycket golv det fanns kvar i paketen.
Kunde snabbt konstatera att frugan hade räknat fel eller sett fel storlek på paketen ...det saknas 1paket
Jobbet är nu nerlagt tills i morgon kväll då jag måste hämta ett paket till och förhoppningsvis har hon lugnat ner sig lite också.
Kunde snabbt konstatera att frugan hade räknat fel eller sett fel storlek på paketen ...det saknas 1paket
Jobbet är nu nerlagt tills i morgon kväll då jag måste hämta ett paket till och förhoppningsvis har hon lugnat ner sig lite också.
Sambon spacklade lite tretex, och jag passade på att öppna väggen och peta upp två vp-rör från elcentralen på andra sidan väggen till rummet ovanför. I dagsläget går hela övervåningen på en säkring, och det känns ju lite väl snålt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Före:
Efter:
Ja. Ni ser ju själva 😎 skönt att få bort skiten. Storbonden här hemma tog med glädje hela skiten. Passade även på att betala honom för den kommande snöröjningen. Samma pris varje år oavsett hur mycket snö de blir. Ett flak öl 👍
Logga in
Skapa konto
Efter:
Logga in
Skapa konto
Ja. Ni ser ju själva 😎 skönt att få bort skiten. Storbonden här hemma tog med glädje hela skiten. Passade även på att betala honom för den kommande snöröjningen. Samma pris varje år oavsett hur mycket snö de blir. Ett flak öl 👍
Idag har jag bytt badtuaggregat. Det gamla gav upp i vintras och i våras hittade jag ett riktigt bra erbjudande på Elektroskandia (nytt aggregat, 6,5kw för 1200kr).
Jag tyckte det var likt det gamla när jag beställde det och det visar sig att det i princip är ett exakt likadant.
Skruvhål passar, samma dragavlastning och anslutningar. Nu kör jag det så alla kemikalier bränns bort
Gamla
Nya
Jag tyckte det var likt det gamla när jag beställde det och det visar sig att det i princip är ett exakt likadant.
Skruvhål passar, samma dragavlastning och anslutningar. Nu kör jag det så alla kemikalier bränns bort
Gamla
Logga in
Skapa konto
Nya
Logga in
Skapa konto
Bra du flyttade på pannorna så du får fram snösläden nu lagom till SNÖCHOCKEN som stundar!Xtruder skrev:
Eller vänta, är inte väggen lite rödare och det vita lite vitare också!?
Snyggt!