4 368 064 läst · 32 113 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Gör något annat då!Mikael_L skrev:Jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb.
Tex gräv i trägårn, gräv i trägårn, gräv i trägårn, gräv i trägårn, gräv i trägårn, gräv i trägårn, gräv i trägårn
//Lycklig bonnläpp som inte behöver göra nåt
Vi ska byta räcke. Nuvarande är plottrigt och livsfarligt.Chrissofsweden skrev:
Nu är ju vårt byggt 1938, men även då utan spröjsKnockOnWood skrev:
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 213 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 213 inlägg
Finns folk till sånt. 😇Mikael_L skrev:Jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb.
Medlem
· Västerbottens län
· 17 887 inlägg
Tycker du ska skaffa en färgspruta, mycket roligare.Mikael_L skrev:Jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb.
Prutte
Skapat bort mossa från garagetaket. Tre sopsäckar fylldes. Nu ska taket få en omgång mossmedel för att bromsa återväxten. Före- och efterbilder:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Monterat en av fläktarna i badrummet, ska nog köpa en Pax Calima till det andra..
Lite brytare/uttag blivit monterade av elektriker i veckan. Ska även tapetseras klart i veckan och monteras karmar.
Med vänlig hälsning, fremax
Lite brytare/uttag blivit monterade av elektriker i veckan. Ska även tapetseras klart i veckan och monteras karmar.
Med vänlig hälsning, fremax
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Har haft ett litet möte. Politiskt, ni vill inte veta vartåt det lutar.
Och vart över till en granne och fått en pilsner och en liten virre.
Annars ingenting gjort. Det är ju söndag
Och vart över till en granne och fått en pilsner och en liten virre.
Annars ingenting gjort. Det är ju söndag
Förmiddagen ägnades åt att programmera i scratch med ena sonen.
Efter lunchen vart det en ofrivillig (men ack så skön) tupplur Sen var det full fart med att ta bort en stolpsko på uteplatsen för ett tänkt vindskydd som blev bortrationaliserat innan den ens hann byggas, hann med att rensa häcken och räta upp ett par belysningspollare som stått lite snett också. Det senare har jag nog retat mig på i två år. Därefter fick jag hjälp av äldste sonen att dra i ytterligare en nätverkskabel i ett flexrör upp till vinden, det gick till slut men vad jag ångrar mig att jag inte köpte kvalitetsflexrör....
Innan läggdax hann kablen kontakteras och accesspunkten sättas upp så nu är det bra drag i WIFIn både i hela huset och på uteplatserna.
Tidigare i helgen hann jag med att konfigurera upp en raspberry Pi att agera controller för det trådlösa nätet och mailserver för larmet. Ska bygga om det senare lite i veckan så man får lite mer begripliga mail och SMS än SIA-koderna
Efter lunchen vart det en ofrivillig (men ack så skön) tupplur Sen var det full fart med att ta bort en stolpsko på uteplatsen för ett tänkt vindskydd som blev bortrationaliserat innan den ens hann byggas, hann med att rensa häcken och räta upp ett par belysningspollare som stått lite snett också. Det senare har jag nog retat mig på i två år. Därefter fick jag hjälp av äldste sonen att dra i ytterligare en nätverkskabel i ett flexrör upp till vinden, det gick till slut men vad jag ångrar mig att jag inte köpte kvalitetsflexrör....
Innan läggdax hann kablen kontakteras och accesspunkten sättas upp så nu är det bra drag i WIFIn både i hela huset och på uteplatserna.
Tidigare i helgen hann jag med att konfigurera upp en raspberry Pi att agera controller för det trådlösa nätet och mailserver för larmet. Ska bygga om det senare lite i veckan så man får lite mer begripliga mail och SMS än SIA-koderna
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
iSnobben skrev:
Sänkte?? Que? En gungställning ska vara så hög som möjligt, så svingen blir längre, killar mer i magen och gungar längre (tid). Riktigt snygg ställning för övrigt.