Mikael_L skrev:
Nejdå, bli inte orolig.

Jag ville bara försöka skämta till det litet med att på före-bilden lyser lampan och är släckt på efter-bilden. Dvs att det du lyckats med idag var att släcka en lampa. ;)
Men ironi går ju ofta fram lite smått dåligt i forum-form, sorry.
Och som förtydligande för alla andra så förstod jag skämtet men jag trodde att Mikael ifrågasatte mitt val av kabel och blev orolig att jag gjort något brandfarligt :p
 
Mörkbetsad plankstaket med stolpar och grönskande hallonbuskar i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bygger ett skydd mot halloninvasionen.
Renoverad trädgårdsstol med träslå och svart stativ på en gräsmatta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Renoverar gamla IKEA möbler till kommande säsong, har inte riktigt bestämt mig för att ha dem lite "ruff" eller göra dem profilerade.
Trästaket med skadade stolpar framför en tät växtlighet, tom glasflaska i en korg på marken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Katterna har flippat ur totalt, river och klöser på alla stolpar, vattenslangen fixade missarna på fyra ben, undrar vem som fixar stolparna, har inte tid med dessa onödiga extraarbeten just nu i svamptider..:confused:
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Kök med disk i diskhon och soligt fönsterutsikt mot trädgården och bil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ord och inga visor, älsklingen kom precis ner och hade åsikter om mitt surfande, tyckte att jag kunde se hur det ser ut, jag tog en bild på hur det ser ut, solen lyser, vet inte vad hon menar att jag ska göra åt det... Det är väl bra att det inte regnar.... Känner mig mer och mer förvirrad över hur kvinnor fungerar...
 
  • Gilla
Haba_tsutt och 10 till
  • Laddar…
Inget att oroa sig för, kommer alltid vara så, inget du kan göra något åt......
 
  • Gilla
Snigla och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L
Pagno skrev:
[bild]
Ord och inga visor, älsklingen kom precis ner och hade åsikter om mitt surfande, tyckte att jag kunde se hur det ser ut, jag tog en bild på hur det ser ut, solen lyser, vet inte vad hon menar att jag ska göra åt det... Det är väl bra att det inte regnar.... Känner mig mer och mer förvirrad över hur kvinnor fungerar...
Det måste vara att du ställt bilen för långt ifrån huset, och måste gå onödigt långt.

Något annat tokigt kan jag inte se.
 
  • Gilla
-RB- och 3 till
  • Laddar…
Haha :D
 
D09
Mikael_L skrev:
Det måste vara att du ställt bilen för långt ifrån huset, och måste gå onödigt långt.

Något annat tokigt kan jag inte se.
Såg inget fel först men sen när jag tittade noggrant så såg jag att det var ett fönster och inte en tv 😳

Man kan se det om man tittar noga och länge.
 
  • Gilla
Pagno
  • Laddar…
Ett kök med vit skåpinredning, bänkbelysning med list monterad framför och en mosaikliknande kakelvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Monterat list framför bänkbelysningen, märkligt hur skönt det känns... Gissar att det har något med hur länge uppgiften fått ligga till sig dividerat med tiden för genomförande...
 
  • Gilla
Pagno och 1 till
  • Laddar…
Jag tror vi konstaterade detta för två sidor sen att ju längre ett projekt får mogna desto bättre varför-gjorde-jag-inte-det-här-tidigare-feeling :D
 
  • Gilla
-RB-
  • Laddar…
Lagt trallgolvet på farstukvisten, tagit ned bockryggeb och slagit ihop en provisorisk trapp, nästa helg ska den kläs och en riktig trapp ska göras
 
  • Gilla
Jumos
  • Laddar…
Jag skulle göra massor i helgen. Men det var after work i fredags och födelsedagsfest igår. Jag är för gammal för att vara ute 2 gånger på en helg. Fosterställning och Pizza framför tvn nu :)
 
  • Gilla
AndersPS och 2 till
  • Laddar…
En första strykning med spärrvit.
Vitmålad trappkant vid öppen spis med tejpade kanter för målning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Jumos
  • Laddar…
Fixat med skruven till pannan. Gjorde först lite fall på gavelsidan för att förhindra att pellets hamnar under skruven. Sedan tog jag dosborren och gjorde ett 70mm hål i en 45x90 som jag sedan delade på mitten för att få två spår att lägga skruven i. Slutligen gick jag lös med skölpen på en delad mdfskiva för att få tätt mot väggen!

Pellets skruv installerad i gaveln med synligt fall och anpassad trästöd för tätning mot vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Jumos
  • Laddar…
S
D09 skrev:
Fy fan. 😁

Kanske ska skicka över bilder på när min källargrävning ballade ur så du hinner avbryta i tid 😇
Idag har jag bakfyllegrävt. Det var tungt redan innan helgen... ⛏💪


Orören jordgolv i ett delvis rivet rum med synliga betongväggar och trätrappa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Ramnemark och 2 till
  • Laddar…
sinuslinus skrev:
Idag har jag bakfyllegrävt. Det var tungt redan innan helgen... ⛏💪


[bild]
Hur såg det ut innan?? :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.