4 369 949 läst · 32 119 svar
4370k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Och som förtydligande för alla andra så förstod jag skämtet men jag trodde att Mikael ifrågasatte mitt val av kabel och blev orolig att jag gjort något brandfarligtMikael_L skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bygger ett skydd mot halloninvasionen.
Logga in
Skapa konto
Renoverar gamla IKEA möbler till kommande säsong, har inte riktigt bestämt mig för att ha dem lite "ruff" eller göra dem profilerade.
Logga in
Skapa konto
Katterna har flippat ur totalt, river och klöser på alla stolpar, vattenslangen fixade missarna på fyra ben, undrar vem som fixar stolparna, har inte tid med dessa onödiga extraarbeten just nu i svamptider..
Logga in
Skapa konto
Ord och inga visor, älsklingen kom precis ner och hade åsikter om mitt surfande, tyckte att jag kunde se hur det ser ut, jag tog en bild på hur det ser ut, solen lyser, vet inte vad hon menar att jag ska göra åt det... Det är väl bra att det inte regnar.... Känner mig mer och mer förvirrad över hur kvinnor fungerar...
Det måste vara att du ställt bilen för långt ifrån huset, och måste gå onödigt långt.Pagno skrev:[bild]
Ord och inga visor, älsklingen kom precis ner och hade åsikter om mitt surfande, tyckte att jag kunde se hur det ser ut, jag tog en bild på hur det ser ut, solen lyser, vet inte vad hon menar att jag ska göra åt det... Det är väl bra att det inte regnar.... Känner mig mer och mer förvirrad över hur kvinnor fungerar...
Något annat tokigt kan jag inte se.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Jag tror vi konstaterade detta för två sidor sen att ju längre ett projekt får mogna desto bättre varför-gjorde-jag-inte-det-här-tidigare-feeling
Jag skulle göra massor i helgen. Men det var after work i fredags och födelsedagsfest igår. Jag är för gammal för att vara ute 2 gånger på en helg. Fosterställning och Pizza framför tvn nu
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Fixat med skruven till pannan. Gjorde först lite fall på gavelsidan för att förhindra att pellets hamnar under skruven. Sedan tog jag dosborren och gjorde ett 70mm hål i en 45x90 som jag sedan delade på mitten för att få två spår att lägga skruven i. Slutligen gick jag lös med skölpen på en delad mdfskiva för att få tätt mot väggen!
Logga in
Skapa konto
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 213 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län