4 368 864 läst · 32 115 svar
4369k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 289 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 289 inlägg
Sålt min traktor
Murat några stenar men insåg att bära fram tre stenar i stöten är rena döden så Beställt en hyresmaskin som kan skyffla fram pallar och köra grus
Beställde några lass med grus och jord också 🤔
Gött att det händer något 😜
Murat några stenar men insåg att bära fram tre stenar i stöten är rena döden så Beställt en hyresmaskin som kan skyffla fram pallar och köra grus
Beställde några lass med grus och jord också 🤔
Gött att det händer något 😜
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Idag bytte jag WC till en ny snygg Ifö sign 6860. Gick smidigt och monterades med enbart lim.
Liten vattenläcka som krånglade tills jag insåg att tätning en låg kvar i påsen haha
Sågade också klart fönsterfodren och målade dom så imorgon kan jag byte på resterande
Liten vattenläcka som krånglade tills jag insåg att tätning en låg kvar i påsen haha
Sågade också klart fönsterfodren och målade dom så imorgon kan jag byte på resterande
Hjälp 😳 Sommaren står på spel 😎ullberg skrev:
https://mobil.byggahus.se/forum/tradgardsmaskiner/200785-volvo-t24-startar-ej.html#post2515119
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Största delen av tiden står det mest i vägen, men dom gångerna man vekligen behöver lastvikten så flinar man hela vägen hem. Möjligen krusas glädjen något av att bilen lätt drar 2 liter per mil med 2500kg på kroken.....fgo skrev:
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg