4 364 063 läst · 32 091 svar
4364k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
En massa renoveringsrelaterade insatser av mindre intresse, det är upptäckterna som är dagens grej.
dörren till vardagsrummet går inte att stänga ens med bästa vilja i världen. Låssliden är lååångt ifrån kistan i karmen.
listen ovanpå boaseringen är limmad med limpistol. Sitter som berget, men måste bort inför tapetsering.
avslutningsvis min personliga "favorit"; fyllot med dosfräsen har varit framme igen...
dörren till vardagsrummet går inte att stänga ens med bästa vilja i världen. Låssliden är lååångt ifrån kistan i karmen.
listen ovanpå boaseringen är limmad med limpistol. Sitter som berget, men måste bort inför tapetsering.
avslutningsvis min personliga "favorit"; fyllot med dosfräsen har varit framme igen...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Monterade en golvvärmetermostat jag köpt på tradera. Den var inte riktigt i samma skick som bilderna visade, men skruvade dit den iaf.
Men den är helt död. Inte ett liv i display eller knapp.
Gillar inte när man ljuger om saker på tradera. Så nu åker jag på att montera den gamla halvtrasiga termostaten som jag hoppades kunna arkivera på tippen.
Men den är helt död. Inte ett liv i display eller knapp.
Gillar inte när man ljuger om saker på tradera. Så nu åker jag på att montera den gamla halvtrasiga termostaten som jag hoppades kunna arkivera på tippen.