4 370 204 läst · 32 120 svar
4370k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Slipat 30 kvadratmeter parkett. I morgon är det dags för 13 kvadrat furugolv.
Hyrde en Tomcat Edge som ska vara lätt för nybörjarn vilket det verkligen var. Dammar inte alls farligt med kjol runt maskinen och dammsugare.
Det måste vara ett kvinnligt jobb att slipa med denna.andersgd skrev:
Män bär kilt och inte kjol.
Bara en fråga av ren nyfikenhet.
Vad är det för spiralrör du har anslutit med (det silverfärgade)?
Och är det alltså tillåtet att mura in?
Och jag antar att det slutar framme i rökkanalen ... eller löper det hela vägen upp i murstocken?
Vad är det för spiralrör du har anslutit med (det silverfärgade)?
Och är det alltså tillåtet att mura in?
Och jag antar att det slutar framme i rökkanalen ... eller löper det hela vägen upp i murstocken?
fremax skrev:
http://www.nordicheating.se/produkt...nsslang-120-mm/dubbelvaeggig-insatsslang.aspx
Det är för att lättare klara böjen upp, och ja det var tänkt att gå med slangen hela vägen ut men den gick inte ner i skorstenen, fastnade när det var 10% kvar... Så det blev glidgjutet ist.
Med vänlig hälsning, fremax
Det är för att lättare klara böjen upp, och ja det var tänkt att gå med slangen hela vägen ut men den gick inte ner i skorstenen, fastnade när det var 10% kvar... Så det blev glidgjutet ist.
Med vänlig hälsning, fremax
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 289 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 289 inlägg
Jag börjar oxå undra var jag bor.. (På landet i mellersta Skåne typ).. det är blötsnö så det är tungt både att gå i, för elledningarna, skotta och för bilen som bara slirar..tommib skrev:
Tur att hyresgästen har 4g internet och trådlös router (funkar några timmar utan el..) så jag kan kolla av kraftringens hemsida och beklaga mig lite snabbt här!FredrikR skrev:
Hoppas oxå de får bukt med det snart, elen har varit borta sen inatt..