4 367 335 läst · 32 112 svar
4367k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Haha jag tror nog fasen du skrattar!D09 skrev:
Ja tänk om drullen täckte allt jag gjort idag, då hade premierna höjts till skyarna. Och det värsta är att jag inte kan ringa till någon grävare heller
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Ja inte ringa alltså ...holmberg87 skrev:
Men vid sidan av vägen,
Tråkigt på telefonen.
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Telefonen kan jag ta, värre att jag haft grävare för 2 veckor sedan och nu hunnit med att lägga gräsmatta där den kan ta sig ner. Enda stället den kan ta sig ner haha. Jag måste skratta för det var klantigt, tänkte jag ska bara spetta lite på stenen sen gick det fort..Mikael_L skrev:
Kastat om de där jäkla glidskydden till stegen som aldrig blir bra...
Snart bygger jag ut huset så det inte går att ställa en stege där :|
Fick tummen ur och monterade ett extra stag till takplattformen också
Kikade ner på andra sidan taket och noterade en liten växt som verkade blomma ut i takrännan :x
Snart bygger jag ut huset så det inte går att ställa en stege där :|
Fick tummen ur och monterade ett extra stag till takplattformen också
Kikade ner på andra sidan taket och noterade en liten växt som verkade blomma ut i takrännan :x
Medlem
· Västra Götaland
· 372 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Målat balkongräcket, varit behov av det i 4-5år men lyckats hitta på annat och göra (börja löpträna, köpt båt, fått barn, jobbat osv.)
Idag skedde det, tog säkert 2,5h totalt för 2pers.. Så man förstår ju att man skjutit på de
Ska dit med ny överliggare också, brädbitarna som sitter där nu är sen monteringen.. :banghead:
Kört lite sopor till tippen, blir nog ett lass till..
Mätt upp lite dörrhål här och var (kom precis på att jag glömde mäta upp ett fönsterhål, vars fönser är ruttet..och måste bytas ut hmm) - och börjat forska i hur man bygger dörrar, det är intressant och klurigt!
Har uppdaterat min egen tråd här på forumet med "balkongbilder" så jag ska inte spamma med dem härinne
Men nöjda blev vi med balkongen, även om inte allt gick perfekt längs vägen..
Har också vinkat till grannen som gjort höbalar runt om oss idag, hua.. betyder det att det är höst nu?
Mätt upp lite dörrhål här och var (kom precis på att jag glömde mäta upp ett fönsterhål, vars fönser är ruttet..och måste bytas ut hmm) - och börjat forska i hur man bygger dörrar, det är intressant och klurigt!
Har uppdaterat min egen tråd här på forumet med "balkongbilder" så jag ska inte spamma med dem härinne
Men nöjda blev vi med balkongen, även om inte allt gick perfekt längs vägen..
Har också vinkat till grannen som gjort höbalar runt om oss idag, hua.. betyder det att det är höst nu?