Ramnemark skrev:
Börjat bygga ihop sängramen och och kopplat in brytarna i den
Hej Anonymous :)

Vad skall "brytarna" bryta egentligen?
Går det för vilt till :wow:
 
Tyckte de var dags med en avatar :).
Haha ja brytarna är till för när jag behöver vätskepaus :).
Nej det sitter en 3x1-polig brytare och ett 3-vägs europauttag vid varje sängbord. En knapp till sänglampa, en till ledlisterna och en till taklampan. Det finns ju inget jobbigare än att behöva gå upp ur sängen för man glömde släcka lampan.
Jag önskade jag hade en brytare vid sängen när jag bodde hemma hos föräldrarna och morsan kom in och tände lampan i taket för att man skulle gå upp :)
 
Ramnemark skrev:
Tyckte de var dags med en avatar :).
Haha ja brytarna är till för när jag behöver vätskepaus :).
Nej det sitter en 3x1-polig brytare och ett 3-vägs europauttag vid varje sängbord. En knapp till sänglampa, en till ledlisterna och en till taklampan. Det finns ju inget jobbigare än att behöva gå upp ur sängen för man glömde släcka lampan.
Jag önskade jag hade en brytare vid sängen när jag bodde hemma hos föräldrarna och morsan kom in och tände lampan i taket för att man skulle gå upp :)
Får det plats en Iphone-laddare också?
Det verkar vara obligatorium idag.
 
Iphone och Ipad laddare, därav 3-vägsuttaget ;). Hade jag tagit 2 vanliga uttag ihop med brytaren hade det blivit 3 dosor. Med de platta Europa uttagen får de plats ett 3-vägs i en dosa :)
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
kulle
D09 skrev:
Gått med i områdets nystartade fiberföreningen :)

Förhoppningsvis så startar arbetet med att förlägga kabeln om 1-2 år :)
Kan rekommendera att föreningen tar kontakt med IP-Only.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
Ip only låter bekant

Undrar om det var firman som var med på informationsmötet :)
 
D09 skrev:
Ip only låter bekant

Undrar om det var firman som var med på informationsmötet :)
IP only är företaget bakom Härryda stadsnät (du bor väl i Härryda kommun?)
Vi blev inkopplade i början av december. Bara ett halvår senare än de lovade....
Funkar dock mycket bra!
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Ingenting än idag (jobbar med, ja, jobbet) men igår hämtade jag brädor som snickare gjort i ordning för att byta ut några allt för slitna bitar av originalgolvet i kontoret.

Vi tycker det är så fint med det ljusa, naturfärgade träet så vi överväger nu att linoljesåpa det istället för att måla.
 
D09
vectrex skrev:
IP only är företaget bakom Härryda stadsnät (du bor väl i Härryda kommun?)
Vi blev inkopplade i början av december. Bara ett halvår senare än de lovade....
Funkar dock mycket bra!
Stämmer fint :)

Vad landade din kostnad på?
 
D09
Plogat min väg... Skrapat bort is på vägen nedan.. Bara 6 avåkningar på 2 veckor ha ha

Snöbollskrig med ungarna.. Inte shysst när man är 2 mot 1 ... Men jag vet hur man gör isbollar =P
 
  • Gilla
stefancrs
  • Laddar…
Fixat dom sista listerna i vår nya klädkammare. Och nu är den redan halvfull. Varför blir allt man bygger för litet?
 
S
huggan skrev:
Fixat dom sista listerna i vår nya klädkammare. Och nu är den redan halvfull. Varför blir allt man bygger för litet?
Stora lister eller väldigt liten klädkammare? :p
 
  • Gilla
hantverkare1
  • Laddar…
sinuslinus skrev:
Stora lister eller väldigt liten klädkammare? :p
Ja så kan man ju tolka det. Menade snarare att monterat listerna under dagen och någon har redan fyllt upp det till hälften bara jag går och lägger hammaren och postar ett snabbt meddelande här.
 
  • Gilla
kulle och 2 till
  • Laddar…
Väldigt lugn dag med 2 sänglampor monterade :)
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
D09 och 1 till
  • Laddar…
Lyssnar på vinden som försöker knycka grejer på altanen. Egon var ju just här; vi behövde inte Ole också!
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.