4 438 277 läst · 32 314 svar
4438k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Igår och idag har jag och frugan monterat i all inredning i garderoberna , satt ditt täckbitar på sidorna och handlat dom 4 detaljer som saknades när vi köpte garderoberna.
Har även beställt en nytt fönsterbräda till rummet.
Nu är det bara att slita bort alla lister och riva tapeter samt tapetsera om i hela rummet , då det tydligen inte duger att sätta ett par nya våder av den gamla tapeten där jag har sabbat den.
Har även beställt en nytt fönsterbräda till rummet.
Nu är det bara att slita bort alla lister och riva tapeter samt tapetsera om i hela rummet , då det tydligen inte duger att sätta ett par nya våder av den gamla tapeten där jag har sabbat den.
Ha! Slutförajävulen har tagit mig!
Idag har jag skruvat fast ett par foglister mellan olika golv som jag tidigare försökt limma dit med värdelöst resultat.
Mässingskruv o eklist gifter sig som champagne och jordgubbar!
Har också börjat spackla och slipa dörrsmygen jag färdigställde igår, så den blir nog klar innan 2020!
Inte nog med det, har sist satt fast en passbit i köket som byggdes för, ja, ett antal år sedan är det, har glömt det mé
Idag har jag skruvat fast ett par foglister mellan olika golv som jag tidigare försökt limma dit med värdelöst resultat.
Mässingskruv o eklist gifter sig som champagne och jordgubbar!
Har också börjat spackla och slipa dörrsmygen jag färdigställde igår, så den blir nog klar innan 2020!
Inte nog med det, har sist satt fast en passbit i köket som byggdes för, ja, ett antal år sedan är det, har glömt det mé
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 767 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 767 inlägg
Monterat ett lamputtag, bytt en dimmer och en strömbrytare och beställt ett nytt golv till ett rum på bottenvåningen.
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 865 inlägg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2 865 inlägg
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 428 inlägg
Jag har gjort färdigt vardagsrummet på öv. Riktigt skönt att få det klart. Ja visserligen ska takstolarna som man ser, betsas också och säker nån liten smådetalj, men jag räknar det som klart ändå Annars blir det ju aldrig färdigt..
Före:
Under:
Efter:
Före:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Under:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Efter:
Logga in
Skapa konto
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 428 inlägg
Hmm hur kunde dom 2 sista bilderna komma med. Dom skulle iaf inte vara med hehe och jag lyckas inte redigera bort dom heller
Blir så vissa gånger..
Jag har fortsatt på min egen hemma snickrade FTX i dag. Börjar ta form..
Ni kan läsa om den här.
http://www.byggahus.se/forum/fritidshus/174317-taklyft-tillbygg-18.html
Orkar inte lägga upp den en gång till.
Jag har fortsatt på min egen hemma snickrade FTX i dag. Börjar ta form..
Ni kan läsa om den här.
http://www.byggahus.se/forum/fritidshus/174317-taklyft-tillbygg-18.html
Orkar inte lägga upp den en gång till.