4 367 247 läst · 32 112 svar
4367k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Korvgubbe
Medlem
· Östergötland
· 1 456 inlägg
Korvgubbe
Medlem
- Östergötland
- 1 456 inlägg
Som alltid när man köper saker till trädgården gäller det att inte förhasta sig utan även tänka på vinterförvaringen. Det finns mindre modeller på marknaden.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Det är alltså inte mina klippare.
En bonde i närheten lånar ut dem gratis.
Fantastiskt hygglig av honom, eller hur :wow:
Och då kan jag ju inte klaga på att de klipper lite dåligt här och där.
Man skall inte skåda given häst i munnen heter det ju.
Fast här är det inte hästar förstås.
En bonde i närheten lånar ut dem gratis.
Fantastiskt hygglig av honom, eller hur :wow:
Och då kan jag ju inte klaga på att de klipper lite dåligt här och där.
Man skall inte skåda given häst i munnen heter det ju.
Fast här är det inte hästar förstås.
Man behöver inte köpa klippare.
Man bara låter det växa tills grannes gräs är slut, då tunnlar klipparna genom begränsningstråden och går aldrig tillbaka.
Det har fungerat två år i rad nu. 50 Gotländska klippare helt gratis.
Dessutom får man bilarna lammullspolerade på köpet.
Man bara låter det växa tills grannes gräs är slut, då tunnlar klipparna genom begränsningstråden och går aldrig tillbaka.
Det har fungerat två år i rad nu. 50 Gotländska klippare helt gratis.
Dessutom får man bilarna lammullspolerade på köpet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Monterat en handdukstork i badrummet, har inte kopplat in golvvärmen än så jag tänkte att lite värme ger en sån hör grunka i alla fall!
Enda tråkiga är att det blev utanpåliggande el då jag inte planerat att ha en handdukstork tidigare!
Enda tråkiga är att det blev utanpåliggande el då jag inte planerat att ha en handdukstork tidigare!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Så var det dags för höstens första kvällsbrasa denna ovanligt ruggiga höstdag.
Inge värme är igång, så en brasa kändes rätt när innetemperaturen för första gången på ett halvår kröp under 20°C.
De två nya familjemedlemmarna tyckte det var spännande första gången de såg eld (bortsett från stearinljus).
Inge värme är igång, så en brasa kändes rätt när innetemperaturen för första gången på ett halvår kröp under 20°C.
De två nya familjemedlemmarna tyckte det var spännande första gången de såg eld (bortsett från stearinljus).
Logga in
Skapa konto
Då undrar man ju genast vart i Sverige ditt hus befinner sig eller om mitt hus är sjukt dåligt isolerat? Mitt hus befinner sig i Norrköping och är byggt 1976 och här har man fått hjälpa värmen på traven ett tag för att komma över 20 grader. ( Kör luftvärmepumpen några timmar på morgonen eller gör precis som du och eldar lite)KnockOnWood skrev:Så var det dags för höstens första kvällsbrasa denna ovanligt ruggiga höstdag.
[bild]