4 365 231 läst · 32 101 svar
4365k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Medlem
· Halland
· 4 006 inlägg
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Fotograferingsförmågan är ju en-orm i ditt fallKnockOnWood skrev:Eller rättare sagt gårdagens (tack Krilleman )
Råkade få se något ovanligt vid husgrunden.
Här är blåsigt så saker flyttar på sig hela tiden.
Men när jag förstod vad det var som låg där stack jag in och hämtade kameran.
Men då hade den rackaren fortsatt till garaget. Visst är han/hon söt
Det blev fyra skarpa bilder, och jag lägger upp allihop:
[bild]
Som vanlig off topic.
Men det hade ju inte mycket med trädgård att göra heller.
Medlem
· Uppsala
· 5 896 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
http://www.elbutik.se/category.html/openNyfniken skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Nejdå, dom är skygga och snälla och gör inte en fluga förnär.hantverkare1 skrev:
Mina förra ormbilder är från förra sommaren i stengärdesgården bredvid vår trädgårdsmöbel.
En meter från där vi sitter och fikar:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men jag tror att det var två som "bildade ormgrop"
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Nej du, dom är livsfarliga, lömska och vidriga.
Jag är tycker bilar är mer livsfarliga, lömska och vidriga.
Jag känner mig otroligt säker på att jag inte kommer sluta mina dagar biten av en orm, men det finns en viss sannolikhet att en bil (min eller någon annans) blir min dödsorsak.
Jag känner mig otroligt säker på att jag inte kommer sluta mina dagar biten av en orm, men det finns en viss sannolikhet att en bil (min eller någon annans) blir min dödsorsak.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Jo men risken att dö om man träffar på en bil ute i vardagen är försvinnande liten.Mikael_L skrev:
En orm däremot skrämmer ihjäl en omgående. 100% dödlighet.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Check!mexitegel skrev:
Blev dock några plantor över - någon som vill ha norsk brudspirea? Ett 20-tal säljes billigt!
Haha, ja risken finns ju. Men nästa sommars altanbygge och fasadbyte känns betydligt mer överkomligt än senaste 14 månadernas projekt-RB- skrev:
Bokat in rörmokare för kontroll av varmvattnet (eller ja, snarare bristen på det) i lgh.. vår inneboende anser att han fått nog av att duscha kallt nu efter en månad med bristande varmvatten..
..själv hävdar jag att har han klarat sig i en månad med "bara kallvatten" så kan han fortsätta ett tag till haha.. men jaja.. det vankas vinter och då är väl kalla duschar ännu mindre trevliga.. i get it.. såå rörmokare kontaktad.. kommer förhoppningsvis nån dag denna vecka..
..själv hävdar jag att har han klarat sig i en månad med "bara kallvatten" så kan han fortsätta ett tag till haha.. men jaja.. det vankas vinter och då är väl kalla duschar ännu mindre trevliga.. i get it.. såå rörmokare kontaktad.. kommer förhoppningsvis nån dag denna vecka..