4 364 253 läst · 32 091 svar
4364k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Införskaffat lite väggkonsoller och hyllplan för att få bättre ordning i källaren efter källarprojektet. Fixade till hyllplanen lite, rundade kanter osv. Kapitulerade och körde akrylatlack isf att köra shellack + färg på furuhyllplanen. Tyvärr tog lacken slut så det blev inte ens en vända på alla hyllplan Fick även storstädat verkstan, det var på tiden!
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Snyggt! Själv är jag så ****** trött på "Allt ska vara vitt åså piffar vi till det med en röd kudde"MagnusSt skrev:
Har städat i lägenheten inför sommaren så att jag kan lägga all tid på huset. Dessutom har jag hunnit grovplanera två stora garderober med skjutdörrar till huset.Det ska bli skönt att kunna ställa undan allt jox som behövs, men inte behöver synas.
Nu varit ut i duggregnet och försökt fota spektaklet, men jag/vi tycker det ser helt ok ut, även närmsta grannen kom och sa att det såg mysigt ut
Nu blir man ju sugen att bygga ut med flera ledlampor, det här var ju ett väldigt smidigt system att koppla ihop samt montera.
http://www.ledvision.se/led-decklights/
Köat en kvart i färgaffären samt försökt skaka fram en laddning Mapelastic till balkongen. Lackat mina hyllplan ett par vändor, insåg dock att vädret var för fint för källartjänst så det blev korvgrill och geocaching med kidsen. Betydligt roligare