Införskaffat lite väggkonsoller och hyllplan för att få bättre ordning i källaren efter källarprojektet. Fixade till hyllplanen lite, rundade kanter osv. Kapitulerade och körde akrylatlack isf att köra shellack + färg på furuhyllplanen. Tyvärr tog lacken slut så det blev inte ens en vända på alla hyllplan :( Fick även storstädat verkstan, det var på tiden!
 
Gipsat, helt fel säsong för sådant här inomhus jobb. Får helt enkelt bli bättre på att planera :p
 
Ändrat om verktyg & upphängningar på verktygstavlan och spacklad igen felaktiga hål.
Ska slipa detta nu straxt och förbereda för målning.
 
Fick upp kökslampa ikväll, Min sambo är inte så mkt för den här "allt ska vara vitt trenden"

6y91tvi.jpg
 
  • Gilla
Fanjunkarn och 7 till
  • Laddar…
S
kraftfull tapet
 
P
MagnusSt skrev:
Fick upp kökslampa ikväll, Min sambo är inte så mkt för den här "allt ska vara vitt trenden"

[bild]
Snyggt(y)! Själv är jag så ****** trött på "Allt ska vara vitt åså piffar vi till det med en röd kudde"

Har städat i lägenheten inför sommaren så att jag kan lägga all tid på huset. Dessutom har jag hunnit grovplanera två stora garderober med skjutdörrar till huset.Det ska bli skönt att kunna ställa undan allt jox som behövs, men inte behöver synas.
 
cmreaavylnqpf

Monterat ledlampor i altangolvet, nu när mörkret faller på ser det riktigt mysigt ut(y)
 
  • Gilla
Goteborg
  • Laddar…
Målat vindskivorna innan de monteras på huset. Kändes betydligt mycket smidigare. Sista strykningen blir när de är på plats.
 
wpxaqzjwcsswzq

Nu varit ut i duggregnet och försökt fota spektaklet, men jag/vi tycker det ser helt ok ut, även närmsta grannen kom och sa att det såg mysigt ut(y)
Nu blir man ju sugen att bygga ut med flera ledlampor, det här var ju ett väldigt smidigt system att koppla ihop samt montera.
http://www.ledvision.se/led-decklights/
 
D09
2 vändor ved 👍
 
D09
Vi hade en ganska omogen ramsa för att hålla takten under marcher

Allt rimmade på "Britta" 😇

Funkade fint tills vi fick en ny officerare som hette Britta 🙊🙊🙊
 
D09 skrev:
Vi hade en ganska omogen ramsa för att hålla takten under marcher

Allt rimmade på "Britta" 😇

Funkade fint tills vi fick en ny officerare som hette Britta 🙊🙊🙊
Och du är helt säker på att det där inlägget inte skulle hamna i lumpartråden? ;)
 
  • Gilla
Micro
  • Laddar…
D09
Dalbotös skrev:
Och du är helt säker på att det där inlägget inte skulle hamna i lumpartråden? ;)
Fan ha ha
 
ute.jpg

Monterat den nya uteduschen, vädret idag uteslöt dock en provdusch:)
 
Köat en kvart i färgaffären samt försökt skaka fram en laddning Mapelastic till balkongen. Lackat mina hyllplan ett par vändor, insåg dock att vädret var för fint för källartjänst så det blev korvgrill och geocaching med kidsen. Betydligt roligare :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.