4 368 454 läst · 32 114 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Haha! Källartoan får anses klar så när som på pappershållare och handdukskrok. Mao fick jag toll rörkrökandet denna gång, synd bara att Bauhaus kromade rör är mycket mattare än de andra jag köpt. Blev en chansning med att stänga av vattnet och koppla på toans stammar vid elvatiden ikväll ;-)
Det är det säkert, men jag tål det. Har haft Tryggh i ett par år nu och trots rejäl undersökning varje år inte hittat lägre priser på likvärdiga vilkor. Samma visa denna gång iprincip, men så hörde Vardia försäkringar av sig en knapp vecka efter förfallodatum med priser på en helt annan nivå. Jag antar att man köper sig en kundstock just nu och därför har en aggressivare prissättning.KnockOnWood skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
OK, tack!
Själv bytte jag från IF till Moderna för några år sedan för huset.
Och när jag slutade med firmabil fick det bli bilen också förstås.
Det var en rejäl minskning av premien på huset, kanske 30%.
Och hittills mycket bra bemötande, trots ett par skador.
Själv bytte jag från IF till Moderna för några år sedan för huset.
Och när jag slutade med firmabil fick det bli bilen också förstås.
Det var en rejäl minskning av premien på huset, kanske 30%.
Och hittills mycket bra bemötande, trots ett par skador.
Försöker hjälpligt plocka i byggkaoset.
Har elektriker här som drar om alla gamla tygsladdar så det inte ska explodera en lampa i månaden i fortsättningen.
Hittills hittat hittat 6 dosor som förgående ägare putsat in i väggarna och slaktat halva huset i letandet efter dem.
Känns verkligt att man har 7 dosor bara på hall och kök och sen ytterligare tre fördelat på tre rum. Hur mycket ström hade man egentligen 43 när huset byggdes?
Har elektriker här som drar om alla gamla tygsladdar så det inte ska explodera en lampa i månaden i fortsättningen.
Hittills hittat hittat 6 dosor som förgående ägare putsat in i väggarna och slaktat halva huset i letandet efter dem.
Känns verkligt att man har 7 dosor bara på hall och kök och sen ytterligare tre fördelat på tre rum. Hur mycket ström hade man egentligen 43 när huset byggdes?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Badrummet från 1981 är ett minne blott! Nu är vi igång 👊
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Synd på det fina "kaklet".
Måste ju ha varit idealiskt när man är sugen på lite luffarschack
Måste ju ha varit idealiskt när man är sugen på lite luffarschack
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Jag bollar med samma problem (fast utan småttingar att skylla på).magda136 skrev:
Men medan dagarna går och inget blir gjort tänker jag så här:
Om allt var klart, vad skulle jag göra då :eek:
Börja titta på Mello och Let's dance?