4 368 378 läst · 32 114 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Tack haha Det kanske ser lite vitt ut just nu men jag glömde skriva att kommoden ska kläs in med täcksidor och fronter i ljusgrått. Vi har valt Lerhyttan från IKEA som luckor. Sedan tillkommer såklart spegel och handdukarJonatan79 skrev:
Hmmm, va inte en sån banan nu, använd fantasin. Du spurtar snart i mål , fall inte före mållinjen….richardtenggren skrev:
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg
Sitter och planerar kök
Var hos Marbodal igår
Och hos en lokal snikeriverkstad i dag
Det känns som om detta kommer bli dyrt
Frun vill ha en Sten skiva för 65000
Och ett hörn skafferi det var tydligen väldigt viktigt
Man vill ju inte att det ska bli fel
Var hos Marbodal igår
Och hos en lokal snikeriverkstad i dag
Det känns som om detta kommer bli dyrt
Frun vill ha en Sten skiva för 65000
Och ett hörn skafferi det var tydligen väldigt viktigt
Man vill ju inte att det ska bli fel
Happy wife happy life... Ibland måste man repetera det flera gånger tyst för sig själv..Totte lille skrev:
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg
Blir några gånger om dagen
Men pengarna ska ju rulla dom gör ingen nytta på hög
Men pengarna ska ju rulla dom gör ingen nytta på hög
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg
Jag tycke att det duger väl med ett Ikea kökFredrikR skrev:
Men det gör det tydligen inte
Sen kan jag förstå frun planeraren lyssnade inte en enda gång på vad hon hade att säga
Då var bemötandet på marbodal bra mycket bättre men det känns som ett fördyrat Ikea kök
Vi ska inte snacka om snickeriverkstaden 5 timmar planering känna på ytor bestämma färger former etc fika
Ja ni fattar
Snacka om att man känner att ens åsikt betyder något
Men det är så dom säljer det till en efter det är det nästan omöjligt att gå tillbaka till Ikea
Är det värt det antagligen inte
Är frun nöjd ABSOLUT
Imorgon ska vi till tillverkaren av Sten skivan och kolla och känna enda fördelen är att jag kan fika och titta på maskiner
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 289 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 289 inlägg
Totte lille skrev:
Dessa två påståenden är ömsesidigt uteslutande. Om frun är nöjd så gäller det och ditt första påstående är helt enkelt inkorrekt.Totte lille skrev:
Mycket nöje med stenmaskinerna. Om du ber snällt/ser tillräckligt plågad ut kanske du får gå på visning.
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg
Du har faktiskt rätt men det betyder inte att jag inte får beklaga mig när hon inte hör dettommib skrev:
Och jag pratade med chefen för Sten företaget han har lovat mig en ordentlig visning av maskinerna tydligen skulle dom göra något lite speciellt och annorlunda jobb i morgon där en stor del av maskinerna är involverade
Så jag hoppas på en bra dag
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg
Det skulle vara det visserligen är jag bra på maskiner men där går min gränsuseless skrev:
Det var en rolig förmiddag
Dyr men rolig
Då våra fönsterbrädor kommer att ligga i samma höjd som bänkskivan bestämde vi att bänkskivan även kommer att gå in där + att vi bytar ut resterande på botten plan till samma Sten
Ja jag vet jag är lätt lurad ge mig lite kaffe och en god kaka så går jag med på allt
Projektet som dom höll på med var en del till ett konstverk med vatten gångar och många märkliga former
Dom fick inte säga vem kunden var men det måste ha kostat en smärre förmögenhet med tanke på skalan och mängden Sten
Gjort nytt lock till stället vi förvarar vår… skit.
Vi skulle spara någon hundralapp per tömning om sugbilsföraren slapp bråka med betonglocket som låg där förut. Så då blev det återvinning av diverse tryckt virke och ett grindgångjärn som håller allt på plats.
Utsticket är vid gångjärnet och stoppar luckan från att drösa i backen.
Hittade två nya husdjur där också, det var de största jag sett hittills! Typ 5-6 cm mellan tåspetsarna. Båda två hade en säck med ägg som de varsamt skötte om, så det blir väl fler snart.
Ja visst ja, vi satte upp en elmarkis från Hornbach för två veckor sedan. Funkar fint, 5x3 m.
Vi skulle spara någon hundralapp per tömning om sugbilsföraren slapp bråka med betonglocket som låg där förut. Så då blev det återvinning av diverse tryckt virke och ett grindgångjärn som håller allt på plats.
Utsticket är vid gångjärnet och stoppar luckan från att drösa i backen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hittade två nya husdjur där också, det var de största jag sett hittills! Typ 5-6 cm mellan tåspetsarna. Båda två hade en säck med ägg som de varsamt skötte om, så det blir väl fler snart.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja visst ja, vi satte upp en elmarkis från Hornbach för två veckor sedan. Funkar fint, 5x3 m.