4 364 063 läst · 32 091 svar
4364k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Intressant input, har aldrig tänkt på det! Även fast jag anser mig väl förberedd med 7 brandvarnare, brandsläckare, brandfilt och evakueringsstege på övervåningen.Fotografen skrev:
Nu när jag tänker efter är det nog plasthandtag på döttrarnas rum och gästtoan också, pust, blir att byta ut snarast möjligt.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Fick äntligen tummen ur och skruvade dit kabelskyddet efter den nya kabeldragningen till garaget. Skönt att kunna fylla igen den gropen.
Nu ska jag bara vänta på bättre tider så kan jag lägga tillbaka markstenen igen.
Vad använder man för verktyg för att göra snygga uttag i marksten för kabelskydd?
Nu ska jag bara vänta på bättre tider så kan jag lägga tillbaka markstenen igen.
Vad använder man för verktyg för att göra snygga uttag i marksten för kabelskydd?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Vet inte, men med en diamantslipskiva till en rondell borde man kunna slipa till ett hyffsat snyggt uttag i markstenen tycker jag. Har dock inte provat självtveksamt skrev:Fick äntligen tummen ur och skruvade dit kabelskyddet efter den nya kabeldragningen till garaget. Skönt att kunna fylla igen den gropen.
[bild]
[bild]
Efter fotona på min elementinstallation i blivande snickarboa kände jag mig tvungen att göra nåt för att rentvå mitt rykte...
Beställde igår lunch från Elbutik.se, fanns att hämta ut idag efter jobbet.
Mätaren kostade snudd på lika mycket som centralen, men som vi ofta säger på jobbet "att mäta är att veta.."
Logga in
Skapa konto
Beställde igår lunch från Elbutik.se, fanns att hämta ut idag efter jobbet.
Mätaren kostade snudd på lika mycket som centralen, men som vi ofta säger på jobbet "att mäta är att veta.."
M MrDizzy skrev:
Perfekt! Äntligen en (legitimt) bra anledning att köpa ett nyttigt verktyg!mexitegel skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 124 inlägg
Har genererat en massa tomkartonger:
Behövde göra nått av innehållet så det råkade bli en möbel av nått slag:
Imorrn tar jag handtag samt kopplar ihop de två luckorna till sista öppningen. Nu är det för sent att ens fundera på att tänka.
Logga in
Skapa konto
Behövde göra nått av innehållet så det råkade bli en möbel av nått slag:
Logga in
Skapa konto
Imorrn tar jag handtag samt kopplar ihop de två luckorna till sista öppningen. Nu är det för sent att ens fundera på att tänka.