4 364 732 läst · 32 093 svar
4365k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
De står bakom , eftersom jag lavat säckarna högre än standard så ryms det på på 3 ppl plus att jag kan smyga ner några vid sidan av mot väggen. Du kan se ett draperi ovanför säckarna där har jag gjort en förvaringsplats för tomma kartonger som man ibland behöver spara pga garantier eller dyl lösa osb skivor som lätt flyttas.R roli skrev:
Idag drog vi igång projekt julstädning. När dom solkiga dörrkarmarna var avtorkade blev jag än en gång påmind om att de vita väggarna inte är så vita längre, åtminstone inte den nedersta metern där barnhänder dragits över väggen. Funderade på att försöka torka rent, men plockade fram färgburken och målade över skiten istället.
Före:
Efter:
Före:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Efter:
Logga in
Skapa konto
Monterat upp ena elementet i blivande snickarboden.
Säg till om ni behöver tips gällande kabelförläggning...
PS. Absolut flaskan ovanpå hyllan är arvegods från tidigare ägare, men jag förstår om jag är misstänkt av kabeldragningen att döma.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Säg till om ni behöver tips gällande kabelförläggning...
Logga in
Skapa konto
PS. Absolut flaskan ovanpå hyllan är arvegods från tidigare ägare, men jag förstår om jag är misstänkt av kabeldragningen att döma.
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 6 378 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 6 378 inlägg
Jag tror inte jag lyckas imponera någon rörmokare eller någon elektriker för den delen med denna installation men jag är rätt nöjd att jag fick ihop det på en söndag.
Trots att dagen började i ett kolsvart hus med någonstans mellan 60-80L vatten utspritt på 3 rum så känns det ändå rätt bra att städa undan verktygen nu, vet inte vad jag hade gjort utan grovdammsugaren.
Trots att dagen började i ett kolsvart hus med någonstans mellan 60-80L vatten utspritt på 3 rum så känns det ändå rätt bra att städa undan verktygen nu, vet inte vad jag hade gjort utan grovdammsugaren.
Logga in
Skapa konto
Mellandottern drog igen badrumsdörren lite väl entusiastiskt häromdagen och fick halva handtaget i näven. Skickade maken idag att köpa nytt handtag och låsmojäng, mycket snyggare än tidigare plastgrejer.
Passade även på att be honom köpa en hake till tvättstugan där vi har en dusch som vi gärna hänvisar övernattande gäster att använda (istället för badrummet med fönster i duschen).
Passade även på att be honom köpa en hake till tvättstugan där vi har en dusch som vi gärna hänvisar övernattande gäster att använda (istället för badrummet med fönster i duschen).
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
En sak med plasthandtag: börjar det brinna smälter de av värmen, och man kommer inte ut!
Ett metallhandtag blir varmt, men man får upp dörren. Byt ut dem!
Ett metallhandtag blir varmt, men man får upp dörren. Byt ut dem!