4 421 423 läst · 32 285 svar
4421k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Håller på göra om en gammal tvättstuga till en enkel toalett i källaren så man kan renovera den riktiga toan och samtidigt gå på toa (sen är det alltid bra o ha en toa i källaren när man sotar pannan o det blir akut!
Fogat och satt upp kommod (Första gången jag renoverar något själv så finns säkert 100 fel om man ska följa konstens alla regler men vi har gjort det själva för första gången
Sista bilden är hur det såg ut för nån vecka sen (Kaklet på väggarna ansvarar jag INTE för men får se om tiden/orken finns o göra om det nångång)
Edit : Jajuste börja med vatten dragning med.. men bara påbörjat (elen kommer sen)
Fogat och satt upp kommod (Första gången jag renoverar något själv så finns säkert 100 fel om man ska följa konstens alla regler men vi har gjort det själva för första gången
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Sista bilden är hur det såg ut för nån vecka sen (Kaklet på väggarna ansvarar jag INTE för men får se om tiden/orken finns o göra om det nångång)
Edit : Jajuste börja med vatten dragning med.. men bara påbörjat (elen kommer sen)
Logga in
Skapa konto
För halvlängesedan beställde jag och fick hem en personskyddsbrytare..
Den ska användas mot poolen.
Efter att ha fixat lite med julstjärnor och en burk självförtroende..
Gav jag mig in i modermodemet..
Gick ut och kontrollmätte..
Jovars det jag lärde mig i skolan satt kvar än idag.
Skönt att kunna ta bort skarvsladden från garaget och slippa ytterligare skarvsladdar till julbelysningen.
Den ska användas mot poolen.
Efter att ha fixat lite med julstjärnor och en burk självförtroende..
Logga in
Skapa konto
Gav jag mig in i modermodemet..
Logga in
Skapa konto
Gick ut och kontrollmätte..
Logga in
Skapa konto
Jovars det jag lärde mig i skolan satt kvar än idag.
Skönt att kunna ta bort skarvsladden från garaget och slippa ytterligare skarvsladdar till julbelysningen.
Reglat klart den inbyggda garderoben och sista väggen i sovrummet, imorgon kommer sista gipsen upp och elen in i garderoben dragen unnade mig en tidig julklapp idag också
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Någon har glömt toasitsenmonken90 skrev:Håller på göra om en gammal tvättstuga till en enkel toalett i källaren så man kan renovera den riktiga toan och samtidigt gå på toa (sen är det alltid bra o ha en toa i källaren när man sotar pannan o det blir akut!
[bild] [bild] [bild]
[bild]
Inte jag men min huselektriker.
Ny central till bottenvåningen. Samt att vattenpumpar och vattenfilter kopplats in i källarens central. Äntligen jordfelsbrytare i hela huset.
Före.
Efter.
Som bonus fick vi en lampa under trappan också.
Ny central till bottenvåningen. Samt att vattenpumpar och vattenfilter kopplats in i källarens central. Äntligen jordfelsbrytare i hela huset.
Logga in
Skapa konto
Före.
Logga in
Skapa konto
Efter.
Logga in
Skapa konto
Som bonus fick vi en lampa under trappan också.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Fixat adventsstämning ute
och tänt premiärbrasan i nya kaminen, sitter nu och försöker hålla mig från att öppna en dörr för att få in lite svalka ...
Logga in
Skapa konto
och tänt premiärbrasan i nya kaminen, sitter nu och försöker hålla mig från att öppna en dörr för att få in lite svalka ...
Logga in
Skapa konto