4 367 580 läst · 32 112 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Bra jobbat! Jag körde på 3 minuter från inskrivningen sist, 17 minuter från den berömda ringklockan vid entrén där jag höll på att inte komma in eftersom ringklockan var så svår att nån när man hade krystvärkar och maken parkerade bilenG-83 skrev:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/1nd96q/dorrar-lasta--barn-foddes-pa-parkering
(Händelsen följdes upp av nya skyltar på flera språk, vilket följdes upp av kritik från SD: I Sverige pratar vi Svenska)
(artikeln är inte om mig, min dotter är 19 år)
En av mina närmaste vänner fick förlösa sin fru för 2 veckor sedan i vardagsrummet. De hann inte ens in i bilen :SAnna_H skrev:Bra jobbat! Jag körde på 3 minuter från inskrivningen sist, 17 minuter från den berömda ringklockan vid entrén där jag höll på att inte komma in eftersom ringklockan var så svår att nån när man hade krystvärkar och maken parkerade bilen
[länk]
(Händelsen följdes upp av nya skyltar på flera språk, vilket följdes upp av kritik från SD: I Sverige pratar vi Svenska)
(artikeln är inte om mig, min dotter är 19 år)
Husägare
· Köping
· 391 inlägg
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 1 935 inlägg
Gjort en lista på alla saker jag har att göra med vårt hus. Det blev en lång lista...
Det tog 7 år innan man tog tag i det, men nu har hela huset fått sig en omgång utvändigt. Värsta var att byta all den gamla råsponten på taket
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Började riva lite köket idag. Eller idag är det "Demolition Day", som de brukar säga i amerikanska byggprogram i tv.
Logga in
Skapa konto
Dock är jag inte lika våldsam i min framfart som de brukar vara på tv, då det jag inte ska återanvända ska säljas eller skänkas bort ifall någon har nytta av det.
Äntligen fått de stora fönstren! Med god vän och lite stön och stånk kom de på plats. 110 kg styck. Burit med sugproppshandtag? 25 meter och ett litet lyft på 60 cm. Så skönt att slippa plasten. Nu ser man bra ut igen