4 365 079 läst · 32 098 svar
4365k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Äntligen fått till taksteg(e). Första bilden är den gamla. Låg i tryggt förvar under ladan vid köp av fastigheten. Andra bilden är Benders kopplade taksteg. Hoppas att skorstensfejarmästaren inte har några invändningar mot att använda den.
Lite sent när hela huset är klart. Däremot är vindskivorna lite smala och det pga utbyggnaden på uterummet. Har tagit samma bredd överallt och det är lite smalt. Färgen på hörnen är den färgen som fönster, dörrar och partier är i, kändes mest symmetrisktR roli skrev:
Mina ben och huvudet gungar även när jag sitter still efter en dag i skyliften. När man når 9 m ut och står 4 m över marken får benen jobba mycket för att hålla balansen!
Laddad korg med Falu rödfärg, röd och svart Auson tjära, spik, hammare, dricka och energybars. 7 timmar senare med en mindre förflyttning blev det fast föda, sen 2 timmar till...
Pust... En dag till imorgon...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Laddad korg med Falu rödfärg, röd och svart Auson tjära, spik, hammare, dricka och energybars. 7 timmar senare med en mindre förflyttning blev det fast föda, sen 2 timmar till...
Haha, förlåt att jag skrattar men hörde samma recension från kollegans dotter som varit med och målat om deras hus. Att det gungade i vardagsrummet efter målning från skylift.FreQa skrev:Mina ben och huvudet gungar även när jag sitter still efter en dag i skyliften. När man når 9 m ut och står 4 m över marken får benen jobba mycket för att hålla balansen! [bild]
HahaFredrikR skrev:
Bjuder på den!
Efter ytterligare 7 timmar i skyliften så tror jag att denna kontorsarbetarkropp kommer få träningsvärk!
Apropå snurra. Skulle föra över pengar när jag handlade ikväll och j-vlar vad det snurrade (trötthet, dåligt födointag och skylift blir en bra kombo)
Dyr fylla? Jo jag tror det...