4 401 909 läst · 32 207 svar
4402k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Finns det så många bra partytält verkligen? Tycker ungefär alla varianter jag sett/provat är av typen: slå upp => vänta på att gammelfarmor suckar lite tungt => plocka ihop delarna => köp ett nytt nästa gång det behövs ett
Okej, om du stryker ordet party och sätter in ordet hantverkare så har du ett tält som håller några år.tveksamt skrev:
Det kostar några tusen men inte mer än de maskinköp som presenteras i den här tråden.
Stickan
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 357 inlägg
Har länge funderat på att skaffa ett sånt utfällbart 24mx rear ut ibland.Stickan56 skrev:
Men nu har jag lekt 15-spel och kommit in i andra ändan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bra jobbat klåparen som gjorde förrådet, nu har jag hittat var de tagit tegelstenarna de lagt under golv"bjälkarna"... De har tagit de första varven från stenkistan till garagets takavvattning, lagt tillbaka locket snett (horisontellt sett) och avslutat sin egen takavvattning lite bredvid...
Nu ska jag bara luska ut var golvbrunnen i pumprummet går, det borde vara samma stenkista, men hittar inte anslutningen.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 357 inlägg
24MX-tältet är värt 300:- om väggarna är med. Spara dig besväret och titta på något annat.
Jag gillade det till en början, men efter att ha använt det tre gånger så gick något nytt sönder vid varje användning. Mitt ligger på soptippen nu...
Jag gillade det till en början, men efter att ha använt det tre gånger så gick något nytt sönder vid varje användning. Mitt ligger på soptippen nu...
Självbyggare
· Stockholm
· 9 894 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 9 894 inlägg