4 364 253 läst · 32 091 svar
4364k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Renoverar gästtoaletten så har i helgen skurit ut klinkersplattorna och lagt ångspärr & tätskikt. Idag lägger jag förhoppningsvis plattorna i fix.
Håller på med lilla hallen.
Har knackat bort 60-70 år av gammala lager helxxxxe, ful-klinkers, plastmatta, mkt otrevlig lim/fästmassa. Klart för kalkstenklinker.
Men lägg märke till fejk stengolvet under!. Målat rakt på ngn form av cementplatta.
Har knackat bort 60-70 år av gammala lager helxxxxe, ful-klinkers, plastmatta, mkt otrevlig lim/fästmassa. Klart för kalkstenklinker.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men lägg märke till fejk stengolvet under!. Målat rakt på ngn form av cementplatta.
Ha! Precis samma sak hände mig för många år sedan. En yoghurtbägare/mugg/behållare tålde inte lösningsmedlet och smälte över en Drakar & Demoner-bok (från Magi-boxen!). Ah, det var tider det!mexitegel skrev:
Kan man ställa ut en banan på konstgalleri kan man säkert få en skaplig slant för en halv crème fraiche-burk, dessutom av ett finmärke som Arla.mexitegel skrev:
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 211 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 211 inlägg
Jag har följt myndigheternas råd om att jobba hemifrån så idag var jag i karantän i källaren.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto